Maybelline Chromatics Szemceruza - Turquoise Vibe

A múltkori Mini haul bejegyzésben mutattam már ezt a szemceruzát, most eljött az ideje, hogy részletesebben is írjak róla. Már akkor tudtam, hogy valami szuper tartós dolgoról van szó, amikor húztam vele egy csíkot a kezemre és hosszas dörzsölés után sem adta meg magát, - és szerencsére élesben sem működött rosszabbul. Nagyon nagy kedvencemmé vált rövid idő alatt, biztos, hogy sokat fogom használni az elkövetkezendő hónapokban. :)

Először a színébe szerettem bele, gyönyörűséges türkiz zöld árnyalat metál fénnyel, szerintem csodásan mutat minden szemszínnel. Én legjobban természetes árnyalatokkal szeretem párosítani - arany, barna és bronz színekkel - így ki lehet emelni a szín különlegességét, ő kapja a főszerepet a sminkben. Az állaga nagyon puha, nekem nehéz is vele dolgozni önmagában, így vagy egy ferde tusecsettel vagy egy másik vékony ecsettel szoktam tusként felvinni - így gazdaságosabb is, nem fogy olyan gyorsan.





Az árát - 2199 Ft. - kicsit sokkaltam, szerintem egy 1500 Ft-os ár reálisabb lenne, de mivel limitált darabról van szó és tényleg nagyon különleges, ezt az összeget is megérte.


Ti megvettétek valamelyik színt ebből a kollekcióból? Hogy tetszik ez a szín?


1 megjegyzés:

  1. De különleges a színe! Inkább már zöldes, de nagyon tetszik!

    ReplyDelete