Mini Haul

Pár napja beszereztem néhány új dolgot, ezeket mutatom most meg nektek.

Amire a legjobban vágytam az a Maybelline Master Drama Chromatics szemceruza Turquoise Vibe színben. Ennél szebb türkiz árnylatot még nem láttam, és szuper az állaga és a tartóssága is, lesz róla teszt hamarosan, de annyit elárulok, hogy dörzsölésre meg sem moccan. Még 3 árnyalatban kapható - lila, arany, fekete -, én még a lilán nagyon gondolkozom, őszre szuper lenne szerintem.

Az új Clinique hidratálókrémre is nagyon kíváncsi volt, ez a Dramatically Different Moisturizing Lotion+, és a Clinique pultban tudtak mintát is adni, nem is kicsit, 15 ml, ez elég lesz arra, hogy kiderüljön beválik-e. Ezt a krémet egyébként száraz bőrre ajánlják, úgyhogy remélem kellően fog hidratálni. Eddig párszor használtam, és a szaga kicsit zavar, olyan gépolajos, vagy nem is tudom, és kicsit nehezen szívódik be.

A harmadik a Himalaya Herbals Sparky White fogkrém, Krémmánián nagyon jókat olvastam róla, állítólag már 3 nap alatt lehet látni a fehérítő hatását - a dobozon 2 hét van -, 2 napja használom, eddig még sok változást nem vettem észre, de nagyon jó habzik és isteni fahéjas illata van. Később beszámolok róla.

Közben meghozta a postás az új Puma Sync parfümöt is, amit a Newdoor Communications ajánlott fel tesztelésre - innen is köszönöm! -, engem a régi nagy kedvenc Escada parfümökre emlékeztet, igazi édes, virágos, nyári illat. Szerintem nagy kedvenc lesz!

És végül egy új kontaktlencsefolydékot is kipróbálok, eddig az iWear-t használtam, de rábeszétek a Bausch&Lomb Biotrue folyadékra, ami ráadásul akciós volt - egy 300 ml-es kiszereléshez jár ajándékba 2 db. 60ml-es is az Optic World-ben, hátha valakinek jól jön az info.


Próbáltatok valamit a termékek közül? Hogy vált be?


5 megjegyzés:

  1. A fogkrémre nagyon kíváncsi vagyok, mennyibe került?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :)
      A Maybelline BB krémről készítenél egy videót, amiben éppen azt kened az arcodra? vagy Csak pár teszt kép is jó lenne meg rövid vélemény, mert lehet Glamour napok alkalmával kipróbálnám, de kíváncsi vagyok, hogy milyen is és láttam már több bejegyzésben, hogy azt használod. :)

      Delete
  2. Nekem ez a kedvenc lencsefolyadékom :)

    ReplyDelete