FOTD - Copper&Gabbana

Én is azon szerencsések közé tartoztam, akik meghívást kaptak a II. Primőrös bloggerinatalálkozóra - innen is köszönöm a Pirmőrös lányoknak :) . A többieknél már láthattatok bejegyzést, hogy milyen szuper nap volt, én már szerintem nem tudnék újat mondani nektek. De javában folyik már a kapott termékek tesztelése, most velük csináltam egy sminket. Első használat után nagyon tetszik minden, nemsokára jön a teszt mindenről!  A  bejegyzés címe az egyik Catrice Made To Stay szemfesték nevéből jött, nemcsak a színét de a nevét is imádom! :) Addig is írjátok meg, hogy a használt termékek közül melyikről írjak először? 



Használt termékek:

Arc:

  • Max Factor Facefinity Flawless All Day 3 az 1-ben alapozó - 45 Warm Almond
  • Max Factor Mastertouch korrektor - 306 Fair (szem alatti karikákra)
  • Max Factor Flawless Perfection pirosító - 235 Chestnut

Szem:

  • Catrice Made To Stay tartós szemhéjfesték - 080 Copper&Gabbana (belső szemhéj)
  • Catrice Made To Stay tartós szemhéjfesték - 070 Mauvie Star (külső szemhéj)
  • Catrice Mono szemhéjpúder - 570 Plum Up The Jam (mélyítővonal)
  • Max Factor Colour X-pert vízálló szemhéjtus - 01 Deep Black
  • Max Facor Xperience szempillaspirál - Black
  • Max Factor False Lash Effect szempillaspirál
  • Malu Wilz szemöldökceruza - 03

 Száj:
  • Max Factor Flipstick Colour Effect rúzs - 15 Boreal Mauve

További képek a teljes bejegyzésben!


(Most mostam hajat és összevissza száll :/)










4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a smink, de a szád visz mindent részemről :]

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű az a lila szemhéjpúder, nálam abszolút kedvenc ez a szín és az árnyalatai, szívesen olvasnék róla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is nagyon tetszik, írok róla nemsokára!:))

      Delete