Missha Perfect Cover BB krém - #13



Ma az egyre népszerűbb BB krémek közül írok nektek az egyikről, mégpedig a Missha Perfect Cover-ről. Most nem írnék részletesen a BB krémekről általánosságban, biztos ezer helyen olvastátok már az alap infokat.



Az elsődleges ok, amiért megrendeltem ezt a krémet az volt, hogy itthon szinte egyik alapozóból sem kapható számomra elég világos árnyalat, a BB krémek pedig kifejezetten világos bőrre készültek. Éppen ezért egy erős fedésű krémet kerestem: a Perfect Cover-ről olvastam a legjobbakat. Nálunk is kapható ez a krém 21-es és 23-as árnyalatban, én viszont a legvilágosabbat szerettem volna, így eBay-ről rendeltem meg. (Az eladó egyébként bello-girl, és nagyon készséges, gyors a szállítás, bizonyítottan eredeti termékei vannak.) A teszt folytatásáért katt a továbbra!


A krém egy nagyon igényes dobozban érkezik, amin megtaláljuk a krém nevét, árnyalatát, összetevőit. Maga a tubus (sajnos a kis kiszerelés nem pumpás) nagyon kis vékony, bármelyik neszeszerben könnyen elfér.



A krém textúrája folyékony, de ahogy a bőrre kenjük érezni lehet, hogy egy nagyon erős fedésű krémről van szó; ennek ellenére könnyen eldolgozható. A krém alá én nem használtam hidratálókrémet, van ennek a krémnek olyan hidratáló ereje, hogy ne kelljen. Fontos azonban, hogy ne legyenek nagyon száraz részek az arcunkon – tehát radírozzunk rendszeresen -. mert azok körül csúnyán megül a krém. A végeredmény igazi babaarc lesz. 
A krém finise nem teljesen matt, egy természetes fényt hagy az arcon, amit púderrel mattíthatunk. A kifényesedést órákig nagyon szépen gátolta nálam (kombinált bőröm van, a homlokom szokott néha kifényesedni). 
Felvinni legjobban ujjal vagy egy lapos kabukival (Sigma F80) szeretem, így lesz a legszebb a végeredmény.





Fontos, hogy nagyon alaposan mossuk le a krémet, nekem még az arctisztító után, a tonikos vattán is látszódott a krém nyoma.

20 és 50 ml-es kiszerelésben kapható, 3 árnyalatban. (#13, #21, #23)

Összefoglalva:

·         erős, alapozószerű fedés, mégis természetes hatás (tökéletes bababőr)
·         illat: erős púderillat, de hamar elillan
·         állag: szinte folyékony
·         finis: majdnem matt, púderezés nélkül van egy kis természetes fénye
·         hatás: puha, selymes arcbőr, lemosás után is érezhető
·         kifényesedést jól gátolja
·         kiszerelés, ár: 20ml: $12, 50ml: $20 (eBay: bello-girl)

Ti szeretitek a BB krémeket? Melyiket használjátok?

 U.I.: Kellemes Ünnepeket mindenkinek! :)

0 megjegyzés:

Post a Comment