L'oreal Blogger Day


Szombat reggel a L'oreal székházában jártam a L'oreal Blogger Day keretében. Már az elején isteni koktélokkal és rágcsálnivalókkal vártak, és a lányok nagyon kedvesek voltak, ami segített picit oldani a hangulatot, mert mindenki meg volt kicsit szeppenve. :)





Egy rövid várakozás után elkezdődött a program, ahol először a L'oreal vállalatot bemutató prezentációt láthattunk,és az új bevezetésekről is elcsíphettünk néhány információt. (Khm, Clarisonic, khm. :) 


Ezután a L'oreal és a Maybelline márkáról és újdonságaikról láttunk egy előadást, nekem nagyon tetszettek a márkák személyiségét bemutató kisfilmek, mindkettő nagyon vidám életérzést sugárzott, a Maybelline kisfilmje volt a személyes kedvencem. Megpróbáltam megkeresni nektek ezt a videót, de sajnos nincs fent a YouTube-n. Viszont találtam helyette egy másikat, ami a Maybelline 100 éves történelmét bemutató naptár fotózásáról készült, szerintem érdemes megnézni, mert nagyon jópofa. Láthatjátok benne az első "szemhéjtust" is, amit vazelinből és koromból kevertek ki. :)



A Maybelline új spirálját, a The Colossal - Go Extreme!-t haza is vihettük magunkkal, és már ki is próbáltam párszor, nagyon szép pillákat csinál! A L'oreal-nak szintén lesz májusban egy új spirálja, mégpedig a Volume Million - So Couture, amit a Cannes-i filmfesztivál ihletett. 


A 2. előadás a L'oreal fodrászati divíziójáról szólt, többek között a L'oreal Professional és a Kerastase márkák tartoznak ide. A L'oreal Hair Chalk hajkrétákat ott helyben is ki lehetett próbálni, nagyon jópofa kék és rózsaszín hajak születtek. Én ott nem voltam ilyen bátor, de itthon már ki is próbáltam a rózsaszínemet egy tincs erejéig és az én sötétbarna hajamat is nagyon szépen befogta, igaz kétszer ismételtem meg a műveletet. Akik nem szeretik az ilyen élénk színeket, azoknak bronz vagy akár fekete árnyalatban is elérhető a vadabb zöldek és lilák mellett. 


Az utolsó prezentáció a Vichy és La Roche Posay márkákról szólt, ahol szintén sok újdonság jelenik meg a közeljövőben. A Vichy Ideália családja egy szemkörnyékápoló-körrektor hibriddel bővül, a La Roche Posay-nek pedig egy nagyon könnyű, "mindenmentes" hidratáló fluid-ja jelenik meg hamarosan. Ez egyébként teljesen innovatív csomagolást kapott, az üvegen belül egy tasakban foglal helyet a krém, a pumpás adagoló által pedig vákum keletkezik, így az utolsó cseppet is ki tudjuk nyomni, nem utolsósorban pedig a légmentes lezárásnak köszönhetően teljesen higiénikus marad a krém. A képen talán érhetőbb: 



Az ebédszünet után pedig teljesen interaktív program következett, a 3 állomáson (smink, hajápolás, bőrápolás) mindent kipróbálhattunk és tanácsokat kérhettünk a szakértőkről. A sminkes asztalnál Larion Oscar alakította át a lányokat, mindenkinek megmutatta, hogy mivel tehetné még előnyösebbé a vonásait, közben pedig saját történeteivel szórakoztatott minket. Kár, hogy erről nem csináltam videót, mert annyira megnyerő személyisége van! 

Oscar sminkeli Mea-t 



A  hajápolási szekcióban a hajkrétákat lehetett kipróbálni és a Kerastase termékeivel is megismerkedhettünk Hajas László segítségével.




A Vichy és La Roche Posay bőrápolási  asztalánál pedig személyre szabott bőrápolási tanácsokat kaptunk, megtudtam többet között azt is, hogy a kétfázisú lemosó, amivel mostanában a sminkemet távolítom el nagyon sok a bőrnek, nem tud tőle lélegezni, és egy könnyű micellás vízzel jobban járnék. (Ezt a tanácsot meg is fogadtam, és eldugtam a kétfázisú lemosót a szekrény mélyére.)



Arabellával és Miával 

Remélem tetszett nektek ez a beszámoló és a képek mennyisége sem volt sok, de nem tudtam jobban kiválogatni őket, szerintem mindegyik fontos. 

Köszönöm a meghívást a L'oreal csapatának, szuperül éreztem magam és remélem hamarosan újra találkozunk! :)


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól összeszedted az eseményeket, én képtelen voltam kicsit is tárgyilagos lenni. :)
    Élőben nem mondtam, de akkor írom itt: úgy örülök, hogy az ilyen eseményeken mindig váltunk pár szót (vagy többet). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi!:) Én is nagyon örülök, apropó, holnap jössz Prestige-re?:)

      Delete
  2. Jajj, meglepett hogy viszontláttam magam az Oscar-os sminkelős képen, de köszönöm! :D Ha nem bánod, el is csenem majd saját bejegyzésbe. :) Szuper nap volt, jól éreztem magam, és én is örülök a beszélgetéseknek, remélem legközelebb lesz még több alkalmunk! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt meg kifelejtettem, hogy aranyos lett a közös képünk szerintem. ^^

      Delete
    2. Nincs mit:) Persze, nyugodtan vidd!:) Én is:)

      Delete
  3. Biztos super élmény lehetett :) Az utolsó képen csodaszépek vagytok mind!

    ReplyDelete