Holika Holika Petit BB Krém - Moisture


A mai teszt alanya az egyik legolcsóbb BB krém, a Holika Holika márka Petit sorozatának hidratáló verziója. Az ára ellenére ez az egyik legjobb BB krém, amit valaha próbáltam, úgyhogy ezzel már le is lőttem a poént, de azért nézzük meg kicsit közelebbről is ezt a terméket! 


A csomagolás semmi különös, egy teljesen szalonképes kék tubusban érkezik egy cicával az alján. A Petit krémek mindegyike nagyon hasonló designt kapott, csak a tubus színe másmilyen. A hátulján sajnos csak koreaiul találunk információkat, azért lefotóztam ha esetleg valaki érti.:) A hidratálásról egyébként a hyaluronsav gondoskodik, és nagyon jól végzi a dolgát, mert a krém egyszerűen tökéletes. 


Az én száraz bőrömön is gyönyörűen siklik mindenféle előhidratálás nélkül is, nap végére sem érzem, hogy húzódna vagy beleülne a pórusokba - sőt, egy picit még kifényesedni is hajlamos a bőröm, ami még nyáron is nagy szó nálam. Éppen ezért csak száraz és nagyon száraz bőrre ajánlom, normál bőrűek esetleg megpróbálkozhatnak vele púderezés mellett, de egy kombinált vagy zsíros bőr szerintem egy órán belül kifényesedne alatta.

És a fedése? A közepesnél erősebb, majdnem teljes fedés érhető el vele minimális építgetéssel. Az illata elég erős virágos, számomra kellemes és már meg is szoktam, de először nagyon intenzív volt. Felvitel után már nem érezni. A színe nagyon világos, először azt hittem, hogy még barnulnom kell hozzá, de nagyon szépen alkalmazkodik a bőrszínhez. 

Itt látjátok a fedését, volt egy mélyebb karcolás a karomon, ami már hegesedik, ezt persze nem  tudja teljesen eltüntetni, de az apróbb anyajegyeket gond nélkül elfedi.



A krém SPF30 PA++-t tartalmaz, ami a nyár közeledtével már elengedhetetlen. Én erősebb napsütésben minden alapozó/BB krém alá használok külön fényvédőt, akármilyen magas faktorszámúak is, de most még önmagában is bőven elég szerintem. 

Ó, és a legjobbat majdnem elfelejtettem: az eBay-en $5 dollár körül vesztegetik, tehát kb. 1200 Ft.-ért a mienk lehet! Én itt vettem. (Az olcsósága picit csalóka, mert csak 30 ml. krémet tartalmaz, az átlagos BB-k pedig 50-et, de így is nagyon megéri.) 

Próbáltátok ezt a BB krémet? Melyik a kedvenc BB-tek?




5 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak tűnik ez a BB krém. Én most szemezgetek egyek az e-bayen, az ára nagyon kedvező, de eddig csak egy rendesebb leírást találtam róla, és hát nem tudom. Annyi pénzért megérné kockáztatni, pláne h utána esetleg el tudom adni, de nem is tudom.... :D /még a mennyiség is elég sok, pl ehhez a termékhez képest./ És te a szint hogy választottad ki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melyikkel szemezel? Lehet, hogy próbáltam.:) Igen, általában 50 ml-es a BB-k, csak ez ilyen picike.
      Ebből nem volt nehéz színt választani, mert csak ez az 1 létezik:) De néztem előtte swatch-okat a neten, és láttam, hogy elég világos. Általában 1-2 árnyalat van a BB krémekből, én mindig az 1-est szoktam választani, az a világosabb. Meg én úgy vagyok vele, hogy túl világos nem nagyon lehet, ha meg picit sötét akkor félreteszem nyárra amikor van egy kis színem.:)

      Delete
  2. Beauty Angle Anti-Aging BB Krémet szemeltem ki magamnak. :) Swatchokat én is próbáltam nézni de nem találtam, de nem adom fel. :) Igen ebből is 3 árnyalat van, és a kettesre hajlok. :) Próbáltad már vagy hallottál róla valamit? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rákerestem, és eBay-en csak kínai eladótól találtam meg ezt a terméket, szerintem nem igazi koreai BB, hanem egy kínai utánzat. Én nem venném meg a helyedben, koreiak közül is vannak olcsón, és ott legalább eredeti terméket kapsz.:)

      Delete
    2. Köszi hogy megnézeted nekem. :D Szerintem először ezt a Petit fogom megrendelni /amint megvan a kiválasztott szín :D/, de lehet hogy majd tesztelés, és tapasztalatszerzés céljából majd azt is. :) Végül is nem minden kínai dolog vacak. :D

      Delete