Vizsgák Utáni Mini Haul (Essie, Maybelline, Bourjois stb.)

B-J: Cute as a button, China doll, Garnet, Lacy not racy, Velvet voyeur
Szóval az egész úgy kezdődött, hogy Edina twitter-jén láttam a bejegyzést, miszerint Essie akció van a Belgrád rakparti üzletben, és 400 Ft./darab áron kapjuk meg őket, amennyiben 5 db.-ot vásárolunk. Mivel pont másnap volt vizsgám 1 megállóra a bolttól, meg kellett néznem. A lakkok elég régiek voltak, sok szét is volt válva, de azért sikerült pár ép darabot választanom. Azért is mertem őket megvenni, mert még kb. 5-6 éve vettem egy 4 db.-os mini essie csomagot, és azoknak a lakkoknak sem romlott a minősége azóta, úgyhogy úgy voltam vele, hogy lehet, hogy ezek is ott állnak 1-2-3 éve, de attól még jól fognak működni. És igazam is lett, mert az eddig próbált darabok tökéletesen működnek szerencsére. :) A lakkok mellé még egy gyönyörű rózsaszín csillámot is választottam, ezt már sminkhez próbáltam is és nagyon tetszik.

Manhattan First Class ajaceruza, Bourjois Healthy Mix Korrektor - #51
Ezekről pedig tényleg nem én tehetek, egy barátommal mászkáltunk a városban és ő beszélt rá mindkettőre. :) Szerinte ez a legjobb korrektor szem alá most a piacon, pedig ő tényleg mindent próbált az összes MAC-től kezdve az Armani és YSL darabokig, úgyhogy nem is nagyon kellett győzködnie. Meglepő módon a legvilágosabb árnyalatot is behozták hozzánk, úgyhogy az 51-est hoztam el. Eddig csak egyszer használtam még élesben, de eddig tetszik! Pár hét múlva érkezik a teszt róla is.
Az ajakceruzát pedig már azóta nézegetem, hogy kijött ez a kollekció, de gondoltam majd leakciózva megveszem, viszont itt is már csak egyetlen darab maradt belőle, akciónak pedig se híre se hamva nem volt, úgyhogy elhoztam teljes áron (1400Ft.). Annyira szép ez a lilás szín, és ilyenem még TÉNYLEG nincs. :) 
A fülbevalók pedig a SIX-ből vannak, imádom ezeket a klasszikus darabokat, nagyon gyakran hordok ilyet, mert egy egyszerű felsőt is elegánssá tudnak tenni.
Maybelline Big Eyes spirál.
Mostanában nem vagyok megelégedve a szempilláimmal, és úgy voltam vele, hogy ki kell próbálnom egy új spirált, mégpedig a Maybelline spirálok közül - erről nagyon jókat olvastam, illetve YouTube-n is sok jó review-t láttam róla, így a 25%-os Rossmann kedvezményt kihasználva elhoztam. Nem rossz, nem rossz, de mégsem az igazi, nemsokára tesztben is megmutatom a tudását.

Ti miket vettetek mostanában? Próbáltátok valamelyiket ezek közül? :)




19 megjegyzés:

  1. Nem tudod, hogy meddig van az akció az Essie lakkokra? Csak pénteken tudok arra menni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom, szerintem a készlet erejéig, és még elég sok lakk volt! :) De megpróbálhatod felhívni őket: 06-1-318-1808

      Delete
  2. Spirálok közül,amiket én eddig használtam ez a Maybelline jött be a legjobban!Főleg ár-érték arányban,nagyon szeretem.Van három spirálom,de mindig ezt veszem elő reggel,múltkor megpróbálkoztam másikkal és egész nap csak szidtam magam,hogy miért nem maradtam a beváltnál..:D

    ReplyDelete
  3. Le vagyok maradva, lehet essie lakkot venni budapesten, hol, hogyan? :$

    Ugyanilyen árnyalatú Manhattan rúzsceruzát vettem és imádom :) http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2013/12/egy-ujabb-ruzsceruza.html

    Holnap meg jön egy bejegyzés az eddig használt szempillaspiráljaimról. Ha érdekel miket használtam eddig, akkor kukkants be hozzám. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, itt tudsz venni: http://2mbeauty.com/ws_static/kapcsolat-1.html

      Megnézem mindenképp, köszi!:)

      Delete
    2. Köszönöm a gyors választ. :)

      Delete
  4. Nagyon szeretem a Big Eyes spirált, szerintem szuper :)! A lakkok pedig gyönyörűek!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én picit többet vártam tőle. :( A lakkokat én is imádom!:)

      Delete
  5. Nagyon szép lakkokat választottál!
    A Manhattan rúzsceruzán én is gondolkozom, hogy jó lenne megvenni, annyira szép színe van! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi!:) Siess, mert már nem sokáig lehet kapni szerintem!:)

      Delete
  6. A Manhattan rúzsceruzákat minden alkalommal nézegetem, mikor a DM-ben járok, még nem vettem meg, de nagyon csábítanak,ez a lilás, illetve a narancs is. A gond, hogy választani sem tudnék!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem ez a legkülönlegesebb szín a 3 közül, ilyet még nem is láttam drogériákban, úgyhogy szerintem ezt válaszd, ha mégis vennél!:)

      Delete
  7. Új információ volt számomra, hogy lehet Pesten Essie lakkot venni, úgyhogy köszi :) Gyönyörű színek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök!:) Szerintem ez a végkiárusítás, úgyhogy siess! Bár hétfőn voltam egy barátnőmmel és akkor még elég sok lakk volt:)

      Delete