Teszt - Bourjois Healthy Mix Korrektor


A mai teszt alanya a Bourjois Healthy Mix korrektora, amit már 2-3 hete használok, úgyhogy megérett egy tesztre. :) Ami nagyon tetszett ebben a korrektorban, hogy igazán világos a színe, még a MAC legvilágosabb árnyalatú korrektorai mellett is világosabbank tűnt, amikor az Allee-ban nézegettem, így végül ő jött velem haza, mert kb. harmada volt a MAC-es daraboknak; gondoltam sokat nem veszthetek vele. 


Viszont ahogy természetes fénynél nézegettem, nagyon nagyon sárgás és természetellenes volt a szemem alatti területen, és a képeken ez még inkább kijött. Viszont azóta úgy használom, hogy ha nagyon karikásak a szemeim, akkor ezzel elfedem a karikákat és a L'oreal Lumi Magique korrektorral átmegyek rajta még egyszer, így már eltűnik ez a sárgás alapszín. Viszont ehhez elég lusta vagyok általában, és inkább csak a L'oreal-t használom önmagában. Bőrhibákra fogom még kipróbálni, amikor szükséges, hátha ott jobban beválik és a fixálópúder elnyomja a sárgaságot. Szóval ez egy nagyon jó korrektor annak, akinek a színeihez passzol, nekem sajnos túl sárga, úgyhogy biztosan nem fogom újravenni. 






Itt látható, hogy egy anyajegyet és egy macskakarmolást hogy fedett el és hogy picit sárgás a bőrömhöz képest.

Nem a legjobb kép, de a korrektort látjátok. :)

Ti próbáltátok már? Melyik a kedvenc korrektorotok szem alá?



10 megjegyzés:

  1. Úgy volt, hogy megveszem, mert az alapozója nagyon bevált. Kipróbáltam a tesztert az üzletben és elszörnyedtem, hogy milyen csúnya sárga...pedig eleve sárgásabb tónusú bőröm van, de ez még nekem is sok. Kár érte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is sajnálom, olyan jó lenne pedig :(

      Delete
  2. De kár, hogy sárgás. Pedig ezen én is gondolkodtam :(

    ReplyDelete
  3. Engem is a sárga szín ijeszt meg, egyébként jó lenne.

    ReplyDelete
  4. Nekem jó. Az 52-es árnyalatom van meg, és tökéletes szem alá. Pedig nem vagyok sárga, mégsem üt el. A bőrtónusom vegyes (semleges). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó neked!:) Én reménykedem, hogy nyáron talán jobb lesz ha picit lebarnulok.

      Delete
  5. Kár hogy nem jó a szine neked. Használni még nem használtam, de kacsingattam már felé. Most egy Color Trendeset használok, amit barátnőmtől kaptam, mert neki nem vált be. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, én is sajnálom. :/ Mindenképpen próbáld ki, mielőtt megveszed!:)

      Delete