NOTD - Grey & Duochrome


A mai posztban egy egyszerű körömfestést mutatok meg, a Nailland-ben zsákmányolt 2 új lakkal. A szürkével egy álom volt dolgozni, szuper a fedése, az ecsete, az állaga, egész gyorsan is szárad, szóval instant szerelem volt, ebből a vonalból még biztosan fogok venni néhány színt. A másik, duochrome lakk sem rossz, de felkenve már nem annyira jön ki a másik szín, mint az üvegben, az ecsete is sokkal rosszabb (az a vékony fajta) és lassabban is szárad. Nem rossz lakk egyáltalán, csak a szürkéhez képest teljesít gyengébben. Most egyébként teljesen rá vagyok kattanva a szürke körmökre, főleg csillámmal feldobva, úgyhogy a következő hetekben biztosan láthattok majd ilyet a blogon. Ja, és ez a krémes finish felüdülés volt a sok homoklakk után! :)






Használt lakkok:

Golden Rose Rich Color - #113 (szürke)
Golden Rose Magic Color - #343

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a Golden Rose! Rajtam is hasonló lakk van most, csak China Glaze-ből :-)

    ReplyDelete
  2. nagyon szép lett, tetszik! :)

    ReplyDelete
  3. pont nemrég emlegettem, hogy - bár sokan unalmasnak találják - az én kedvenceim abszolút a krém finisű lakkok. nekem eddig 2 lakkom van a rich color vonalból, de azt mondhatom, hogy nagyon jó minőségű lakkok potom áron.
    ez a szürke is tetszik, de a másik nem igazán. persze ízlések és pofonok :)

    ReplyDelete