Online Haul - iHerb, eBay

Összegyűlt néhány dolog, amiket az utóbbi hónapokban rendeltem, most egy csokorba gyűjtve megmutatom őket. Mindenképpen írjátok meg, ha szeretnétek, hogy valamelyikről legyen teszt!


Missha BB Boomer és Perfect Cover BB krém - ezt már mutattam egy korábbi haul-os posztban is, de hátha valaki még nem láttam, így beraktam ide is, plusz a linkeket is. 



Az iHerb rendeléshez jár egy ilyen ajakápoló ingyen, a másikat pedig 85 centért rendeltem, eddig még csak a mézeset próbáltam ki, de már most hatalmas szerelem! Mézes negro illata van, jobban ápol bárminél amit eddig próbáltam, és teljesen természetesek az összetevői. (Linkek: mézes, mentolos.) 

Ha iHerb-ről rendeltek, akkor használjátok a PSZ780 kódot, ami $10 kedvezményt jelent, ha $40 felett vásároltok vagy $5 kedvezményt, ha $40 alatt. :)
 


Az iHerb rendelés főszereplője ez a Real Techniques alapozószivacs, avagy Beauty Blender másolat. Elég jókat olvastam róla, kíváncsi vagyok hogy működik majd. (A képeken már picit koszos, nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki a fotózás előtt, természetesen nem így érkezett. :))




A végére hagytam a 2 kedvencemet, 2 rúzst is rendeltem az Etude House-tól, az egyik a Minnie kollekció pirosa, a másik pedig egy nude szín a Princess Etoinette kollekcióból, aminek egyszerűen gyönyörű a csomagolása. 


Ez pedig nem illik a blog témájába, de szerintem másnak is hasznos lehet, ez egy hordozható mobiltöltő iPhone-hoz (más modellekhez is van persze), csekély 4 dollárért, és szerintem szuper arra az esetre, ha nincs nálunk töltő/nincs a közelben konnektor. Vagyis szuper lenne, ha működne 10 percnél tovább, szóval ilyet NE vegyetek. :) Már szerencsére visszakaptam a pénzt.

[Még várok egy Tangle Teezer másolatot, illetve egy ecsetkészletet, de csak nem akarnak megjönni, úgyhogy gondoltam kiteszem a posztot, mielőtt teljesen aktualitását vesztené.]

Miről szeretnétek először tesztet látni? Ti miket rendeltetek utoljára online?


5 megjegyzés:

  1. A rúzsok!!!! ♥♥♥ :)
    Olyan ajakbalzsamom nekem is van, vaníliás :)

    ReplyDelete
  2. A Princess Etoinette rúzs de gyönyörű! :O

    ReplyDelete
  3. még szerencse akkor h nem rendeltem pótaksit :D

    ReplyDelete
  4. Örülök, hogy neked is bevált az ajakbalzsam, én nagyon megszerettem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt hiszem nálad láttam először, és majdnem kihagytam a rendelésből, mert elfelejtkeztem róla, de milyen jól tettem, hogy mégsem!:) Köszönöm a tippet!

      Delete