Új szerelem - Riri MAC

Azóta vártam ezt a kollekciót amióta megjelentek róla az első képek. A rúzsokba és ebbe a pirosító-bronzosító duoba szerettem bele, de végül a rúzsokról lebeszéltem magam, mert a RiriWoo-t már birtoklom (sajnos nem ilyen szép csomagolásban), a nude és a narancssárga nem az én színeim, a sötétlilásról pedig nem olvastam jókat. Így végül csak ezt az egy terméket hoztam el a kollekcióból, ami már pár nap után hatalmas kedvencemmé nőtte ki magát.



A termék gyönyörű rosegold csomagolást kapott Rihanna aláírásával, ami sajnos nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat, és fotózni is nehéz volt, mert minden tükröződik benne, de megpróbáltam visszaadni a lényeget. Mivel egy jókora tükör is helyet kapott benne, ha esetleg valaha kifogyna a termék akkor is biztos helye lesz a táskámban. :)



Féltem, hogy nagyon sötét lesz nekem a két szín, főleg a bronzosító, de szerencsére ha csak picit érintem bele az ecsetet akkor pont jó a szín, és egyáltalán nem narancssárga. A pirosító egy élénk pink szatén finissel, ő kevésbé pigmentált, mint a bronzosító, nehéz vele bóhocarcot csinálni.



Én nagyon ajánlom ezt a terméket mindenkinek, de leginkább a csomagolás miatt, a termékek is szuperjók benne, de nem pótolhatatlanok. Aki viszont szeretné az siessen, mert biztos hamar elkapkodják. :)


Hogy tetszik nektek? Kinéztetek valamit a kollekcióból?



3 megjegyzés:

  1. gyönyörű :) én is néztem , de végül "csak" a Riri Woo jött velem :)) nyitáskor már ott toporzékoltam :D Imádom a csomagolást :)

    ReplyDelete