Primőr találkozó - Az év legjobban várt blogger eseménye

A Primőr Kft. jóvoltából tegnap én is részt vehettem az éves bloggertalálkozójukon, ahol kb. 30 bloggerinával együtt mindent megtudhattunk az új essence, Catrice, Max Factor, Artdeco és BeYu bevezetésekről, sőt még olyan top-secret infókba is beavattak, mint a jövő évi innovációs termékbevezetések illetve trendkiadások.



A napot az essence és a Catrice csapata kezdte, az új szortiment bemutatása után lehetőség volt az új termékek kipróbálására, megnézhettük őket közelebbről, swatcholgattuk, próbálgattuk őket, sőt még az új Gel Nails rendszert is ki lehetett volna próbálni, de ehhez nem nagyon volt "mersze" senkinek. :) Két szerencsés pedig a teljes szettet hazavihette. Nekem egyértelműen az essence karácsonyi trendkiadása volt a kedvencem, a Happy Holidays ami a Müllerekben lesz elérhető novemberben, a Catrice Thrilling Me Softly kollekciójával együtt.


Az új termékek.

Gel Nails.

Gel Nails.

Happy Holidays Trend Edition.

Hópelyhes fedőlakk. Mennyire jó?

Ezután következett egy ebédszünet ahol isteni szendvicsek mellett egy essence és egy Catrice torta is elfogyasztásra került - erről sajnos nem tudtam képet csinálni, mert bent hagytam a gépem a teremkben és éppen átrendezés alatt volt, de másnál biztos találtok, érdemes megnézni!

Ebéd után a Max Factor előadása következett, 2 szuper új terméket is bemutattak, amiből csak egyről adhatok még infót, mégpedig a Whipped Cream alapozóról, ami egy olyan hab állagú alapozó, amely nem szárít, sőt hidratálja a bőrt amellett, hogy megakadályozza a kifényesedést. Nagyon kiváncsi vagyok rá, mert a hab állagú alapozók eddig sosem váltak be a száraz bőröm miatt, de ezen érezni lehetett a hidratáló hatást ahogy felkentem a kézfejemre. És ami jó hír, hogy már egészen világos színben is kapható lesz! Az előadás közben Szűcs Adri mutatta be a Wild kollekciót akció közben - a modell sötét füstös szemet kapott és élénk ajkakat.

Whipped Cream alapozó.
Szűcs Adri munka közben.
Kisebb szünet után az Artdeco és a BeYu csapata mutatta be a márkát illetve a limitált kollekciókat, nekem új információ volt, hogy a BeYu is gyakran jelentkezik trendkiadásokkal. A következő a Rock Romance lesz, amit még az ünnepek előtt dobnak piacra. Az Artdeco-nak is lesz egy A nagy Gatsby által inspirált vintage kollekciója, ezt láthatjátok a lenti képen a display-ek előtt, nekem nagyon tetszik mind a csomagolás mind pedig a színvilág.

Art Deco limitált kiadások.

Artdeco smink készül.
Hatalmas mennyiségű tesztelnivalót kaptunk, írjátok meg kommentben, hogy melyikről szeretnétek először tesztet, illetve sminket vele!

A Catrice csomag.
Max Factor tesztelnivalók.
Artdeco, BeYu, Anny.
És egy kis essence.


Ezúton is köszönöm a Primőr Kft.-nek a meghívást és a sok tesztelnivalót, szuperül éreztem magam és remélem jövőre újra találkozunk!


3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon színvonalas program volt, a lányok igazán kitettek magukért :) Jó volt látni mindenkit, annak ellenére hogy beszélni csak pár emberrel volt alkalmam...

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    ReplyDelete
  2. hűűű!! :) a Catrice termékekről (főként a szájravalókról) szeretnék elsőkörben tesztet! :))

    ReplyDelete