Primer Potion Dupe - Etude House Proof 10 Szemhéjalapozó


Lassan ki fog fogyni a Naked palettához kapott mini Primer Potion, így utánpótlás után kellett néznem. Gondolkoztam rajta, hogy megrendelem a PP-t teljes méretben, de őszintén szólva sokkalltam az árát, amikor a 3$-os ELF Mineral szemhéjalapozója is tökéletesen bevált, akkor minek adjak ki erre ennyit? Aztán végül mégsem az ELF-et vettem újra, hanem az Etude House Proof 10 szemhéjbázisát rendeltem meg eBay-ről, amiről nagyon sok jót olvastam.



Bombabiztos csomagolásban érkezett, egy kartondobozban és több réteg buborékosfóliában, így semmi baja nem lett még a külső doboznak sem. Szerintem nagyon jópofa ez a sötétkék fényes doboz, fotózni viszont egy rémálom volt, azért remélem valami látszik belőle. A sok koreai szöveg mellett megtaláljuk a leírást, a használati utasítást és az összetevőket is angolul, amit én még más koreai terméknél nem láttam, úgyhogy ez nálam hatalmas plusz pont.


Amikor kivettem a terméket a dobozból kicsit meglepődtem, ugyanis hatalmas. Maga a kis tégely az aján nem, de kupakja nagyon, szerintem teljesen feleslegesen hosszú. Ez tárolás és szállítás szempontjából lehet negatívum, én állítva tárolom, szóval engem nem zavar. Lefotóztam mellette a mini Primer Potion-t, hogy lássátok mekkora.


A kiszerelése applikátoros, teljesen jól lehet vele dolgozni. Maga a festék bőrszínű, de eldolgozva teljesen átlásztóvá válik. Picit ragacsos marad a felvitel után, így szuperül beletapad a szemhéjpúder. Nekem tökéletesen tartja a szemhéjpúdereket kora reggeltől késő estig, pedig rejtett szemhéjam van és zsírosodásra is hajlamos. Én a krémes szemfestékek alá is szoktam használni egy-egy hosszú nap előtt, és így azok sem ülnek be a ráncokba.



A színeket is nagyon szépen felerősíti, illetve a csillámos színekből a csillámok sem hullanak le annyira, szépen megtartja őket. Erről elfelejtettem képet csinálni, úgyhogy itt egy gyors telefonos kép, az Avon Femme Fatale palletta sötétzöld színéről, a lényeg szerintem látszik.

Bal oldalon önmagában, jobb oldalon a Proof 10 alatt.

Az Etude House $6 dollárba került és 10 g van benne. Én innen rendeltem. Az ELF 4,5g és $3, tehát nagyjából ugyanaz az áruk. Itthon a makeupplaza-ból tudjátok megrendelni, 1100 Ft-os áron plusz szállítás, úgyhogy az Etude House mindenképpen olcsóbban jön ki.

Ti milyen szemhéjalapot használtok?


1 megjegyzés:

  1. Én még nem használtam szemhéjalapot, alapozót szoktam felkenni, de annyi jót hallottam már ezekről, hogy kezdek erősen gondólkodni egy beszerzésén. :)

    ReplyDelete