Haul - Glamour-napok

Én is belevetettem magam a tömegbe hétvégén, a legtöbb kinézett dolgot sikerült is beszereznem, egy pár kisebb eltéréssel: pl. farmert nem találtam, de sima fekete nadrágot helyette igen, pulcsikból sem láttam jókat, de helyette egy szőrmemellényt hoztam haza. Ha kíváncsiak vagytok miket vettem, kattintsatok a továbbra!

A zsákmány első része.


Péntek délelőtt a dm-ben és a Müllerben ezeket sikerült beszereznem. A Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate árnyalatát már rég kinéztem, de meg akartam vele várni a Glamour-napokat, így féláron sikerült megvennem. Már használtam egyszer és nagyon tetszik, nem annyira domináns benne a pirosas árnyalat, így nem lesz tőle beteges a tekintetünk. Az 50%-os Got2Be kuponnal pedig az új kedvenc málnás szárazsamponomból vettem egy utánpótlást, mert nemsokára kifogyok belőle. A Müllerben a Manner nápolyikat soha nem tudom kihagyni, ezek a nagy kiszerelések a leggazdaságosabbak. Az Elséve 40%-os kuponnal ezt a hajpakolást vettem, már használtam ennek a termékcsaládnak a balzsamát és az nagyon tetszett, úgyhogy adtam ennek is egy esélyt. A L'oreal új vonalából egy dúsító sampont hoztam el, eredeti ára 2500 Ft, ebből csak a 20%-os kedvezmény jött le. Hát mit ne mondjak, nem vagyok tőle elájulva, viszket tőle a hajam és már a 2. nap zsírosodott, de még használom tovább, hátha jobb lesz. A Carmex pedig az egyik kedvenc ajakápolóm, kellett belőle utánpótlás.


Egy barátomtól kaptam még egy dm-es Maybelline kupont, így a másik új Color Tattoo is jött velem: a Permanent Taupe árnyalat, ami egy nagyon különleges matt lilás-szürkés-barna. Ő ma volt rajtam először, és direkt önmagában használtam (se alá nem használtam primert, se felé szemhéjpúdert), és olyan 7-8 órát maradt tökéletes, utána kezdett picit megfakulni. Erre a nyakláncra pedig a H&M-ben tettem szert, szerelem volt első látásra, azóta le sem lehet rólam szedni. :)



Ti mikre csaptatok le a hétvégén? Szeretnétek videót az első benyomásaimról a termékekkel kapcsolatban?


1 megjegyzés:

  1. Uh az a nyaklánc csodás! *.* Manneres ostyával bármire rá lehet venni! :D

    Nem írom le miket vettem, de ha kíváncsi vagy, itt az én bejegyzésem:

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/10/haul-glamour-napok.html

    ReplyDelete