TAG - 30 Sminkes kérdés


1. Mikor kezdtél el sminkelni?
Emlékszem, hogy hetedikes koromban mindig kihúztam fekete szemceruzával az alsó szempilláim tövét nagyon halványan:D, aztán nyolcadikban jött a szempillaspirál, korrektor, több terméket pedig csak 11.-edik környékén kezdtem el használni. A teljes sminkmánia pedig 19-20 éves korom körül ütött be. :)
2. Hogyan tanultál meg sminkelni?
Nem tanultam sehol, nem voltam tanfolyamokon vagy ilyesmi, otthon kísérletezgettem, illetve youtube videókat nézegettem, és azokból is sokat tanultam. Meg persze a beauty blogokból is.
3. Kedvenc márkád?
Drogériásak közül a Catrice-t szeretem, leginkább a trendkiadások miatt, illetve az essence is nagyon jó ér/érték arányban, és mindig jópofa termékekkel rukkolnak elő. Illetve mostanában a Maybelline is nagyon feljött, az utóbbi pár évben szuper termékeket hoztak ki (Color Tattoo-k, Colorsensational Vivid rúzsok). Drágábbak közül pedig egyértelműen az Urban Decay a kedvencem, a klasszikusok közül pedig a Chanel eleganciáját szeretem.
4. Szeretsz alapozót használni? Ha igen, melyik a kedvenced?
Nem szeretek, inkább BB krémet szoktam, könnyebbek és tartósabbak. Örök kedvenc a Missha Perfect Cover, de most a Maybelline Dream Fresh-t is előszeretettel használom.

5. Kedvenc rúzs, szájfény és szájkontúrceruzád?
Hú, ez nehéz kérdés. Szájkontúrceruzából a Catrice darabokat szeretem, a szájfényeket annyira nem szeretem, rúzsból pedig nem tudnék választani, a pirosítók mellett másik nagy kedvenceim.
6. Szeretsz műszempillát használni? Ha igen, sorosat vagy tincseset?
Nem sokszor használok, de a tincseseket jobban szeretem.
7. Melyik a kedvenc szemhéjpúder színed?
A természetes, arany-bronz-barna vonalat szeretem, ezekből is a metál/selyemfényű színeket.
8. Melyik a kedvenc nappali sminked?
Bronzos szemek, rózsaszín/barack orcák, és valami élénk rúzs.
9. Van saját smink kollekciód?
Otthon? Persze. A boltokban? Nincs. :)
10. Kedvenc ecseted?
Sok kedvencem van, pl. a Sigma alapozóecsetei szuperek, de az essence szemre való ecseteit is nagyon kedvelem.
11. Szeretsz bronzosítót használni?
Igen, nagyon szeretem kontúrozásra használni, egészen meg lehet vele változtatni az arcformát.
12. Kedvenc szempillaspirál?
Max Factor False Lash Effect.
13. Hol tartod a smink cuccaidat?
Egy részét a szobámban az asztalomon, illetve a fiókban, egy részét pedig a fürdőben egy szekrényben.
14. Ki a kedvenc YouTube Beauty Gurud?
Nicole Guerriero (Link)
15. Szoktál pirosítót használni?
Igen, ez az egyik kedvenc sminktermékem, gyűjtöm őket.
16. Másoltad már le híresség sminkjét?
Szerintem még nem.
17. Kedvenc smink művészed?
Ki számít annak? Instagramon követek sok makeup artist-ot, néhány a kedvenceim közül (ha rákattintotok, megjelenik az instagramjuk): amrezy naomiilash, sonjdradeluxe  .
18. Melyik a kedvenc éjszakai sminked?
Sötétebb bronzos-barnás füstös szemek, erős kontúrozás, piros ajkak.
19. Kedvenc korrektor?
Nem próbáltam még túl sokat, de szem alá nagyon bevált a L'oreal Lumi Magique.
20. Kedvenc szemhéj primer/alapozó?
A nemrég beszerzett Primer Potion, illetve előtte az ELF Mineral szemhéjalapozóját is imádtam. (Az essence és a MUA viszont nem váltak be.)
21. Hol szoktál smink termékeket vásárolni?
Interneten, vagy Rossmann leginkább. Néha Müller, vagy Douglas.
22. Melyik a kedvenc arclemosó tonikod?
A Bioderma sminklemosója, ami egyben tonik is.
23. Kedvenc szemhéjpúder és pirosító palettád?
Szemhéjpúderpalettám az Urban Decay Naked2, pirosítópalettám pedig nincs a birtokomban.
24. Melyiket kedveled: krém, matt, púder, áttetsző-könnyed vagy csillámló szemhéjpúder? 
A krémes vagy préselt szemhéjpúdereket szeretem, selyemfénnyel vagy a matt darabokat. A csillámosokat nem annyira, a sok lehulló csillám miatt.
25. Kedvenc szemhéjtus?
Nincsen, egy ideje nem szeretem használni, de előtte az essence illetve a L'oreal gél állagú tusait szerettem.
26. Mindennap kisminkeled magad?
Ha nem megyek sehova, akkor nem. Hacsak nem a blog miatt készítek valamilyen sminket.
27. Kedvenc púder?
ELF HD vagy a Ben Nye Cameo, ár/érték arányban a legjobbak.
28. Kedvenc sminklemosó?
Bioderma, vagy az essence lime-os géles lemosója.
29. Milyen termékeket vásárolsz leggyakrabban?
A kedvenceim a pirosítók és a rúzsok, így leggyakrabban ezek jönnek velem haza. :)
30. Hajlandó vagy smink nélkül is elmenni valahova?
Egy picit mindig felteszek, szóval nem. Maximum a strandra. :)


Ha ti is kitöltöttétek ezt a tag-et, linkeljétek be comment-ben, vagy töltsétek ki itt, kíváncsi vagyok a válaszaitokra! :)


1 megjegyzés:

  1. Én kitöltöttem :)A 28-as kérdés után kihagytál szerintem egyet, mert utána rögtön a 30-as jön, úgyhogy én beillesztettem egy kérdést még :)

    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2013/08/30-sminkes-kerdes-tag.html

    ReplyDelete