Miss Rosé szemhéjpúder - #04

Ma egy Miss Rose szemhéjpúderről hoztam tesztet, amit az őszi időszakban nagyon sokat fogok használni. Ez egy fényes mélybordó árnyalat, ami nagyon szuperül pigmentált és szerintem gyönyörű. Egyébként úgy láttam, hogy nagyon hasonlít a MAC Cranberry árnyalatára, akár dupe-nak is mondhatjuk, de javítsatok ki ha nem így van, mert nekem nincs meg.


A szemhéjpúder állaga tökéletes, nagyon jól pigmentált és szuperül pigmentált, egyáltalán nem olyan mint a palettákban található Miss Rose szemhéjpúdereké, tudom, hogy nagyon sokan szeretitek azokat, de nekem túl darabosak és nehezen satírozhatóak voltak. Ezzel viszont egy álom dolgozni. Ősszel nagyon jól fog kinézni egy nude sminknél a mélyítővonalban, vagy akár egy sötét füstös szemnél a mozgó szemhéjon.

Vaku nélkül.

Vakuval.



Én azt Ázsia Centerben találtam rá, de biztos más Miss Rose lelőhelyen is megtaláljátok. Az ára kb. 500 Ft volt

Hogy tetszik?


0 megjegyzés:

Post a Comment