MAC Mineralize pirosító - Dainty

Ma az egyik aktuális kedvenc pirosítómról írok, ami nem más, mint a MAC Mineralize Blush Dainty árnyalata. Egy világos rózsaszín pirosítóról van szó, ami apró ezüst csillámokkal van teli, de ezek arcon már egyáltalán nem feltűnőek, csak egy szép fényt adnak az arccsontnak. 


Tartósságát tekintve nagyon jó, nekem még ebben a hőségben is majdnem egész napot kibírt kisebb fakulással. Már egy húzással nagyon szép, szinte babás pírt tudunk varázsolni, de sokkal erősebbre is építhető. Szép fényt és egészséges ragyogást ad az arcnak, egyáltalán nincs mű vagy poros hatása. Elsősorban világos illetve normás bőrre ajánlanám, egy sötét bőrön inkább csak a fénye látszódna szerintem, de hihglighterként azon is működhet.
Vakuval.
Vaku nélkül.
Amit sokan kifogásolnak ebben a termékben az a mérete, ez ugyanis csak 3,5 g a normál MAC pirosítók pedig 6 g, és a Mineralize pár száz forinttal még drágább is. Viszont nagyon lassan fogy, szerintem soha nem fogom tudni elhasználni. Nemsokára arcon is megmutatom egy napi smink keretében.

Vaku nélkül.
Vakuval.

Melyik a kedvenc pirosítótok most nyáron?


3 megjegyzés:

  1. Nekem a MAC Mineralize pirosítóval csak annyi a bajom, hogy iszonyat porzik, amúgy nagyon szeretem a színét. De mégsem bírom ha egy pirosítóból füstfelhő száll fel az égig ha használni szeretném. Amúgy nagyon szép színe van.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én ennél a színnél nem vettem észre, hogy túlzottan porolna, de lehet a többivel ez a helyzet :) A színek pedig tényleg gyönyörűek :)

      Delete