Astor Soft Sensation Lipcolor Butter - Delicate Lilac

Nemrég az Astor is jelentkezett az egyre népszerűbb ceruza formájú rúzsok saját verziójával, ami szerintem az egyik legjobban sikerült drogériás másolat. A színválaszték elég széles, ha jól tudom 8 különböző árnyalatot találunk, melyek közt vannak igazán élénk színek is, de a többféle nude árnyalat között is mindenki megtalálja a saját színeihez legjobban passzoló árnyalatot.



Én próbáltam a szokásos kedvenc színeimtől elérőt választani, így hoztam haza ezt a világos, lilás árnyalatot - ilyenem még soha nem volt. Egy rétegben csak egy kellemes kis fényt, és halvány színt kapunk, de a ceruzát többször áthúzva már egész szép fedést tudunk elérni - persze ne egy rúzshoz hasonló pigmentáltságra számítsunk, de elég jól megszínezi a szánkat.



Nagyon jó érzés viselni, egyáltalán nem ragacsos, inkább egy könnyű, krémes érzést képzeljetek el, és a hidratáló hatása sem mellékes. Az NYC hasonló termékéhez képes ennek sokkal vajasabb, keményebb állaga van.

A swatch-okon jobb oldalon egy húzással látjátok a színt, bal oldalon pedig építve.


Az egyetlen hátránya az ára lehet, ami kb. 2800 Ft. - ez drogériás viszonylatban egyáltalán nem olcsó, viszont a Rossmann-ban elég sokszor szokott 25%-os kedvezmény lenni az Astor termékekre, megéri kivárni egy ilyen időszakot.

A héten napi smink vagy videó formájában azt is megmutatom, hogy szájon hogy néz ki.

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Vagy hasonló ceruza formájú rúzst?


3 megjegyzés:

  1. Nem bírtam ki, úgyhogy vásároltam egyet(szerencsére 25%kal olcsóbban hála a dm kuponomnak).
    Sokat hezitáltam ezen a lilán de a rózsás Burnt rose árnyalat landolt nálam.
    Ami nekem negatívum volt:
    - a színválaszték botrány, főleg, hogy a nudeok csillámosak..
    - a csomagolás nem a legjobb, a felirat már most erőteljesen kopik róla pedig biztos helyen tartom
    - az ára pedig sok (de meg fogom venni a lilát akkor is)
    Ami a pozitívuma:
    - cserepes száraz ajkaimat rendbe hozta
    - szép intenzív szín
    - viszonylag tartós
    - könnyű felvitel bárhol-bármikor
    Ahj nagyon tetszik ez a lila, úgyhogy köszönöm a bejegyzésed!

    ReplyDelete