Maybelline Colorsensational Vivids rúzsok

3 kedvenc rúzsomat szeretném nektek most megmutatni, az utóbbi időben őket használtam a legtöbbet, főleg a Shocking Coral árnyalatot. Szerintem ilyennek kéne lennie minden rúzsnak, egyszerűen tökéletesek.
B-J: Vivid Rose, Hot Plum, Shocking Coral
 A pigmentáltságuk kiemelkedő, egy húzással teljes fedést biztosítanak, és a szín hosszú órákon keresztül megmarad. A rúzsok állaga szuper, nem túl puha (de nem is kemény) így akár szájkontúrceruza nélkül is tökéletesen tudunk vele rúzsozni. Illatuk van, egy picit édes és engem egy kicsit a gyurmára emlékeztet.


B-J: Vivid Rose, Hot Plum, Shocking Coral

Az áruk is baráti, én 5.5$-ért szereztem be darabjukat, ami átszámolva kb. 1200 Ft.

Shocking Coral
Vivid Rose
Hot Plum

Melyik szín tetszik legjobban? Van ilyen rúzsotok?


7 megjegyzés:

  1. Nekem személy szerint a shocking coral tetszik, de rajtad a hot plum szuperül áll!!!

    ReplyDelete
  2. Szia!
    Ezek a rúzsok kaphatóak itthon?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Sajnos még nem, de a Maybelline Hungary Fb oldalán nemrég megjelent egy biztató kép:) De eBay-en hozzáférhető!

      Delete
  3. Hú de szuperül áll mindegyik :P

    ReplyDelete
  4. Nincs ilyen rúzsom, de azt hiszem sürgősen be kéne szereznem az utolsó képen láthatót!!! *.*
    Eszméletlen gyönyörűek! <3

    ReplyDelete