Pirosítsunk!

Úgy láttam, hogy tetszett nektek a Bronzosítsunk! bejegyzés, ezért most elhoztam nektek a kedvenc nyári pirosítóim. :)

Mostanában a legtöbbet a Max Factor Classic Rose-ját használom a legtöbbször, gyönyörű rózsaszínes-korall apró arany csillámokkal, amik ugyan felvitel után nem látszódnak, de mégsem matt a végeredmény. A tartósságával is teljesen meg vagyok elégedve. Kihagyhatatlanok a MUA pirosítói (nekem a 4-es és a 2-es árnyalat van meg), főleg a maguk verhetetlen egyfontos áraival, de ezek a pirosítók ennél sokkal, de sokkal többet érnek. Hiperszuper pigmentáltak, mégis könnyű velük dolgozni, könnyen eldolgozhatóak, nem porolnak tulságosan és nagyon tartósak is. Egyébként azt hiszem a MUA most jött ki újabb 6 árnyalattal, és így már 12 szín kapható. Egy 2 évvel ezelőtti nyári kollekció darabja volt ez a MAC Mineralize Skinfinish Rose Quartz árnyaltban, aminek a közepét nem használom mert túl csillámos, de a szélén körben található pirosító gyönyörű ezüstfényű rózsaszín, és valószínűleg a legeslegtartósabb pirosító a világon. Az Estée Lauder Rose Nuance darabjára még a Müller Outlet-ben csaptam le potom kétezer forintért, és egy nagyon különleges átmenetes darabról van szó, így szabályozhatjuk a szín intenzitását. Ha krémpirosítóról van szó, ez a limitált essence darab a kedvencem. Nagyon hasonló korallszínű darabot láttam egyébként a mostani essence trendkiadásban is. Az Artdeco már szerepelt havi kedvences bejegyzésben is, ugyanazokat tudom elmondani róla most is szuperpigmentált, tartós és nagyon élénk barbirózsaszín.

B-J: Max Factor, MUA 4, essence, MAC, Artdeco, MUA 2, Estée Lauder
 És végül az ecsetek amiket a felvitelhez használok:


A felsőt használom a krémpirosítók felviteléhez, körkörös mozdulatokkal gyönyörű egyenletesen el lehet vele dolgozni az élénkebb színeket is. Ez az eBay-es ecsetkészlet része volt. A középső és az alsó ecseteket pedig a por állagú termékeknél szeretem használni, a középsőt a pigmentáltabb daraboknál, az alsót pedig a lágyabbaknál. A középső eBay-ről van, kb. 4 dollár volt és szuper minőség, mindenkinek nagyon ajánlom, az alsó pedig azt hiszen a Bipa saját márkás ecsete.

Nektek mik a kedvenc pirosítótok ilyenkor? A krém vagy porállagú darabokat szeretitek jobban?


2 megjegyzés:

  1. Az artdecoról nem írtál, azzal mi a helyzet? :) tartósság, irritáció? köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hopp, azt kifelejtettem:) kiegészítettem a posztot, de itt is írtam róla: http://glamoureverything.blogspot.hu/2013/04/marciusi-kedvencek_6.html

      Irritációt nem okozott egyébként, ajánlom :)

      Delete