Bronzosítsunk!

Itt a napsütés, a jó idő, úgyhogy gondoltam megmutatom nektek a kedvenc bronzosítóim illetve az aktuálisan használt highlighter-eimet.



A legvilágosabb a csapatban a Soleil Tan de Chanel Désert Coral, ami egy gyönyörű barackos árnyalatba hajlik. Teljesen matt, ez a kedvencem amikor nappalra csak egy enyhe kontúrt szeretnék, illetve pirosító helyett is nagyon szép, napcsókolta eredményt kapunk. Az essence duo bronzer-e is a csapat világosabb feléhez tartozik, ő is matt. Amikor erősebb színekre vágyom, akkor kerül elő a Lancaster bronzosítója. Benne az az érdekes, hogy a belső része fényes, a külső pedig teljesen matt így 2 terméket kapunk egy csapásra. Az essence hatalmas bronzer-e is az erősebb kategóriába kerül, egy picit narancsosabb árnyalat, de még pont belefér, nem lesz tőle narancssárga az arcunk. Az E.L.F. Duo bronzere nekem nagyon sötét és teli van csillámmal, csak a színminta miatt tettem bele a posztba, hátha valakinek segít.

Ha már bronzosítani van időnk, csak plusz egy perc highlight-ert is használni, és nagyon sokat dob az eredményem. Mostanában a 2 kedvencem az essence Sun Club highlighter-e és az E.L.F. Golden bronzere keverve, vagy csak a legvilágosabb árnyalata.

B-J: essence Sun Club, E.L.F. Golden Bronzer, E.L.F. Duo, Lancaster, essence, essence Duo, Chanel
És végül az ecsetek, amiket a felvitelhez használok :


Az alsó ferde ecset az eBay-es "MAC" ecsetkészletből származik, és az élesebb kontúrok meghúzásához szuper, én legtöbbször az arccsont alatt használom. A halántékomra a középső Estée Lauder ecsettel szoktam felvinni a bronzosítót, illetve ezt az ecsetet por állagú highlighter-hez is szoktam használni, az essence Sun Club-hoz tökéletes. A legfelső ecset (szintén eBay) is ferde, de mivel elég puha, és a szálai is hosszabbak kontúrozáshoz nem annyira jó, de az E.L.F. highlighter-t gyönyörűen fel lehet vele vinni. Amikor pedig pirosító helyett is bronzosítót használok azt egyszerűen az egyik pirosítóecsetemmel viszem fel.

Ti használtok bronzosítót és highlightert? Ha igen, melyik a kedvencetek? 

Ne felejtsetek jelentkezni a nyereményjátékra! (Katt a képre!)



4 megjegyzés:

  1. Én félek a bronzosítótól, vagy nagyon béna vagyok, vagy nem sikerült még a tökéletes árnyalatot belőnöm :) Az Essence duo bronzer nagyon tetszik, talán a világos bőrömhöz is passzolna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne félj tőle, nekem is nagyon világos bőröm van, de ha csak épphogy belemártod az ecsetet a bronzosítóba és utána jól eldolgozod az arcodon nem lesz túl sok :) Drogériában sajnos nehéz igazán világosat kapni, de úgy hallottam az NYC-nak is van egy elég világosa és az essence-nél is érdemes körbe nézni:) Sok sikert! :)

      Delete
  2. En is felek tőlük, mert világos is a bőröm, meg elég száraz. Az alapozot is csak ritkán használom, pont emiatt:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Régen mindig használtam bronzosítót, de ma már nem.... de lehet újra előveszem őket :)

    ReplyDelete