Márciusi kedvencek

Arcra való termékek

MAC Fix+ - egyszerűen imádom ezt a sprayt, amióta megvan mindig ezzel kezdem a sminkelést. Pillanatok alatt beszívódik, és kellő hidratáltságot ad az alapozáshoz. A sminkelés végén is főjok egyet-kettőt, hogy elvegye a púder poros hatását. Az illata is isteni, egyetlen hátránya, hogy nagyon gyorsan fogy.
Dior Radiant Base bázis - Gyönyörű aranyfényű bázis, fényvédővel. Nem szilikonos állagú, inkább egy híg krémre hasonlít.
Yves Saint Laurent Teint Radiance alapozó - A Dior bázissal verhetetlen párost alkotnak, soha nem volt még ilyen ragyogó a bőröm, mint ettől a kettőtől. Annak ellenére, hogy elvileg ragyogást adó alapozó, rajtam inkább matt.



Artdeco Dita pirosító - 31 - A Müller outletben jutottam hozzá pár száz forintért, nagyon durván pigmentált és szuper neon színe van. A tartóssága is kiemelkedő, már látom, hogy egész tavasszal heti többször fog előkerülni.
Balról-jobbra: Artdeco, Dior, YSL


Szájra való termékek

Rimmel Apocalips - 101 Celestial - Amikor natúr kedvemben voltam, legtöbbször ehhez a nagyon erős pigmentáltságú szájfényhez nyúltam. Az applikátorával nekem kicsit nehéz dolgozni és elég fura, hogy a közepében van egy gödör, ahova mindig sok anyag kerül, és mindig rossz helyre folyik ki, de egy rúzsecsettel meg lehet oldani. Tartóssága sokkal jobb, mint egy átlagos szájfénynek és szépen kopik.
Chanel Rouge Hydrabase rúzs - 124 Lotus Rouge - Amikor erősebb színt szerettem volna az ajkaimra, ezt a hidratáló Chanel rúzst választottam. Matt fedése miatt nagyon ütős és elég tartós is.
Essence Gel tint - 04 Pink Exposed - Az essence géles ajakszínezője nagyon szép intenzív színekben kapható, ez egy erős pinkes árnyalat és már egy réteg is elég belőle hogy tartós, intenzív színt érjünk el. Az illata is nagyon finom gyümölcsös, hasonló a Catrice ilyen termékéhez.
Balról-jobbra: essence, Rimmel, Chanel

Körömápolás
Essemce BTGN magasfényű fedőlakk - Körömlakkból szinte mindig mást használtam, de a fedőlakk mindig ugyanaz volt. Nem csak a magas fénye miatt a kedvencem, hanem azért, mert pillanatok alatt megszárít minden körömlakkot és az apróbb egyenletlenségeket is kijavítja.

Hajápolás

Schauma Push-up Volumen sampon - Már a második üveget használom ebből a samponból és egyelőre nagyon szeretem. Nem nehezíti el a hajam, szilikonmentes és tényleg mintha kicsit dúsabb lenne tőle.

Nektek mik voltak a kedvenceitek márciusban?


2 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez a pirosító nagyon tetszetős. :)

    ReplyDelete
  2. Amazing products.*__*
    I like your blog. Maybe follow each other on bloglovin???
    let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete