L'oreal Super Liner zselés tus

Még a Glamour-napok alkalmával szereztem be ezt a zselést tust. Éppen nyaralás előtt álltam, így valami olyat kerestem ami 35 fokban is egész nap a helyén marad és szerencsére ez sikerült is neki.
A csomagolás nagyon elegáns és letisztult, és egy ecsetet is rejtett a dobozka - ami bár nem a szokásos tusecset formájú, meglepően jól használható, és mivel rövid a nyele minden neszesszerben elfér.
Ebben a dobozban érkezik
A tus és az ecset
Az ecset
Ami a színét illeti, szuper koromfekete, és szinte lerobbanthatatlan. Viszont nem fogja meg a szemhéjat, amit mostanában több tusnál is tapasztaltam.



Az ára 2999Ft. a dm-ben, szerintem még ezen az áron is megéri, mert szuper termékről van szó.

Próbáltátok már ezt a tust? Mire váltottátok be a Glamour-kuponokat?

Plusz egy szolgálati közlemény: mint tudjátok a Google Reader hamarosan megszűnik, így a Bloglovin'-on tudjátok a blogot továbbra is követni:

  Follow on Bloglovin


2 megjegyzés:

  1. Pont egy ilyenre váltottam be, csak barnában, mert nagyon sokan ajánlották :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volt barnában? Hú azt nem is láttam :)

      Delete