Teszt - L'oreal Lumi Magique alapozó

Télen nagyon száraz a bőröm és a különböző matt hatású alapozók nagyon csúnyán mutattak rajta, így keresnem kellett valami újat. Így jutottam el a Lumi Magique-hoz, ami az egészségesen ragyogó bőrt ígér. Ahogy nézegettem róla a neten tesztetket láttam, hogy a kombinált vagy zsírosabb bőrű lányokon nagyon fényes hatású volt, de az én száraz bőröm pár perc alatt magába szívja és egy egészségesen ragyogó bőr marad.


A csomagolás nekem nagyon tetszik, minőségi a pumpás kiszerelés és a rosegold bevonat is elegáns hatást kelt.


Fedését legfeljebb közepesnek mondanám, azt is csak megfelelő építgetés mellett. A színskála külföldön szuper, de hozzánk nem hozták be mindet, nekem a legvilágosabb árnyalat is picit sötét - de legalább nem malacka-rózszaszín, hanem sárgás. Állagát tekintve elég híg.



A tartósságot illetően nekem nem voltak vele gondjaim, szépe kibírt egy teljes napot, de kombinált bőrön szerintem már csúszkálhat. Amint melegedni kezd az idő elképzelhető, hogy már túl sok lesz, de most még pont jó.

Olyanoknak ajánlom ezt az alapozót akiknek már elegük van a természetellenesen matt hatásból, vagy akiknek száraz bőre van.

Én akciósan 2999 Ft-ért vettem a Rossmannban, ha jól tudom a teljes ára 3999 Ft.

Próbáltátok már ezt az alapozót? Szeretitek a L'oreal alapozóit?


1 megjegyzés:

  1. Én még nem próbáltam, jónak tűnik, csak egy kicsit túl híg szerintem. Egy próbát megér? :) xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/
    UI: Ha gondolod, nézz be hozzám és iratkozz fel én már régóta az olvasód vagyok! ;)

    ReplyDelete