Teszt - essence Beauty Blender

Legtöbben az essence új sminkszivacsára, a Beauty Sponge-ra voltatok kíváncsi, ami erőteljesen hajaz a nagyon népszerű Beauty Blenderre. Ez pont egy olyan termék, ami nem igényel hosszabb használatot ahhoz, hogy véleményt tudjak róla nyilvánítani, úgyhogy lássuk a tesztet!

A csomagolás

A csomagolása nagyon igényes, nem csak egy kis zacskóba van beletéve a termék, hanem egy henger alakú műanyag dobozba. A kinyitásával kicsit meg is szenvedtem. :)


Még szárazon
Maga a termék neon pink - még lila színben is kapható - és víz hatására kb. kétszeresére duzzad. Vizesen kell használni, persze jól kinyomkodva, hogy ne csöpögjön belőle a víz. Ami furcsa volt, hogy amikor megnő több helyen bereped, kisebb-nagyobb repedésekkel lesz tele az egész. Ez eddig a használatot nálam nem befolyásolta, de a későbbiekben félek, hogy darabokra fog esni.

És a repedések
Eddig alapozó és korrektor felvitelére használtam és bátran mondom ki: egy csoda! Ilyen egyenletesen egy ecsettel sem tudta eddig felvinni az alapozót, és szinte beleolvad a bőrbe. Az eredmény olyan mintha természetesen lenne ilyen hibátlan bőröm.

Az  ára 1349 Ft., ami jóval kedvezőbb a Beauty Blender-nél és szuper a termék, de ez a repedezős probléma kicsit aggaszt. Később update-elem a posztot ezzel kapcsolatban.

Update: Azóta minden nap használtam és nem repedt tovább, és nem is esett szét szerencsére.
Update2: egy hét után megadta magát, és kettétört. :(


Ti használtok Beauty Blendert, vagy valami hasonló terméket? Mivel viszitek fel az alapozót?


22 megjegyzés:

  1. Szerintem szörnyű, hogy így berepedt, ez konkrétan szégyen. A beauty belnder is megreped egy idő után (ami mondjuk nálam fél én INTENZÍV használatot jelentett, de akkor is csak egy fél centis repedés lett rajta).

    Tény, h nem olcsó a Beauty Blender, de ha az olcsóból több kell, akkor előbb utóbb nem éri meg.

    A másik, h ha elmegyek sminkelni valakit, akkor a beauty belnder nem égő, míg egy ilyen állapotú szivacsot senki feje közelébe nem engednék, mert OK, h te tudod, hogy új, meg semmi baja, de abszolút lelombozó látvány.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebben teljesen igazad van, ha már hetente vehetnék ebből újat akkor sokkal drágább és más előtt elővenni sem kellemes.

      Delete
  2. és hány használat után repedt ki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na ez így nagyon durva :(
      én a helyedben írnék az essencenek mert ez minőségileg selejt..

      Delete
  3. Ez nagyon gáz :-/ nekem e-bayes van és az nem repedt. Tesomé h&m az se. És árban is jobbak. Velem ez nem jön haza. A felragasztgatható tusra vagyok nagyon kíváncsi ám!

    ReplyDelete
    Replies
    1. H&M-es nekem is van, de nekem az túl kemény, nem is nőtt meg víz hatására és nem tudom velem szépen felvinni az alapozót. :( Lesz róla teszt nemsokára! :))

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Vajon a lila színű is produkálja a kirepedést? Mindenkinek rózsaszín van, lehet, hogy széria hiba? Akárhogy is, ennyi pénzért, visszahívhatnák a terméket, mert nem megfelelő minőségű, hiába "használható"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez jó kérdés, lilát még én sem láttam sehol! :)

      Delete
  6. Én is megvettem pár hete, azóta is használom, de nekem nem repedt szét. :S Lehet, hogy egy hibás darabot fogtál ki? Vagy én voltam szerencsés? Na majd kiderül, ha többen is írnak róla tesztet. Mindenesetre sajnálom, hogy szétrepedezett. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, akkor te mázlista vagy! Én már sok blogon láttam ezt a repedezést :/

      Delete
  7. Nekem utánzat van, de nem tapasztaltam repedést. Azért ez durva, főleg első használat alkalmával.

    ReplyDelete
  8. Szerintem azért elég gáz :) úgy néz ki mint amit a kutya szájából húztak ki.

    ReplyDelete
  9. Én ma vetten meg, de ha ezt előbb olvasom, valószínű, hogy otthagyom a boltban..

    ReplyDelete
  10. De durva ez a repedés. =///// Egyébként vajon csodákat tenne a bb krém felvitelével is, vagy csak alapozóhoz jó?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én BB-vel is próbáltam (Misha PC és Baviphat Office Lady) és mindkettővel szuper volt! :)

      Delete
  11. Nem használok, ez érdekelt, de nem túl biztató :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnos ez ilyen :( Pedig annyira jól működik!

      Delete