Géllakkozás otthon

Elegem lett abból, hogy egy körömlakk sem bírta a körmeimen 1-2 napnál tovább, volt ami már aznap elkezdett lepattogni - pedig próbáltam az essence-től az OPI-ig mindent. Műkörmöt pedig nem akartam, egyrészt 1 hónapig nem szeretnék ugyanolyan körmökkel élni, másrészt pedig egyáltalán nem az én stílusom. Így jött az ötlet, hogy egy réteg átlátszó gél lakkot kenek a körmeimre, majd erre lakkozok - hátha így tovább tart. Kutakodtam a neten, hogy mi is kell a művelet otthoni kivitelezéséhez és végül hat kelléket találtam:

  • Reszelő
  • Fertőtlenítő (gombaölő) alaplakk
  • Tapadást segítő alaplakk
  • Maga a gél lakk
  • UV-lámpa
  • Fixáló folyadék
Reszelője gondolom mindenkinek van otthon, így ezt én sem vettem, UV-lámpát pedig kölcsön kaptam egy barátnőmtől, ezért nem látjátok a képen. A maradék eszközöket pedig összesen 4600 Ft-ért szereztem be a Ferenc krt.-i Moyra Shopban. Ha egy profi körmösnél csináltatjuk a gél lakkozást, akkor 1-2 alkalom kerülne ennyibe. Na de lássuk miket vettem!

1. Moyra Nail Prep - 590 Ft. (gombaölő és fertőtlenítő folyadék) 





2. Moyra Savmentes Primer - 750 Ft. (tapadást elősegítő primer)



3. Átlátszó gél lakk - 2270  Ft.


4. Fixáló folyadék - 990 Ft.


Step-by-step:


  • finoman megreszeljük a körmök felszínét, utána letöröljük róla a port
  • felvisszük a Nail Prep-et
  • felvisszük a savmentes primer-t
  • vékony rétegben felvisszük az átlátszó gél lakkot
  • 3 percre az UV-lámpa alá helyezzük a körmeinket
  • felviszünk egy második réteget a gél lakkból
  • 3 percre az UV-lámpa alá helyezzük a körmeinket
  • a fixáló foyladékkal áttöröljük a körmeinket


És kész is a gyönyörű,  csilogó manikűr! :) Az esti bejegyzésben láthatjátok, hogy hogyan is néz ki a géllakra történő lakkozás.

Ti próbáltátok már a gél lakkozást? Önmagában vagy alapként? Bevált?


14 megjegyzés:

  1. Én is géllakozok itthon és nagyon szeretem.

    ReplyDelete
  2. nekem sajnos nincs itthon ilyen, mert nekem elég drága ezt beszerezni :S Viszont tegnap a barátnőm megcsinálta, igazi Nicky Minaj-os rózsaszínre :DDD Olyan jó, hogy nem kell paráznom, hogy majd 2 nap múlva újra kell lakkoznom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem mutatsz róla képet? Nagyon jól nézhet ki :))

      Delete
  3. Én eddig 2x gél lakkoztattam, de miután leszedtem alatta papírszerű, hajlékony, körömre csak emlékeztető valamit találtam, szóval én most úgy vagyok vele, hogy inkább megerősítem a körmeim, és lakkozok.

    De az tény, hogy a sima lakk gél-lakkon tartósabb. Ja, és kíváncsi vagyok az ígért lakkozásra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hogy szedted le, reszelővel vagy oldószerrel? Remélem nekem nem gyengülnek el még jobban ://

      5-kor kerül ki a lakkos poszt :))

      Delete
    2. Is-is. Kicsit megreszeltem, aztán oldószeres "pácolás", és újra reszelés, de csak érzéssel. (Persze párat lepiszkáltam csak simán, na azok lettek a legrosszabbak, de ez az én hülyeségem.)

      Sajnos a finoman leszedettek is gyengék lettek nagyon, remélem te nem jársz így!

      Várom a lakkos posztot! :)

      Delete
  4. Kimarad egy fontos dolog...a bőrfeltolás, és a letapadt bőrök lekaparása a körömágynál.
    Az se mindegy, hogy mivel reszeled meg a körmöd...mert nem a géllakktól gyengül, hanem attól, ha mattítás helyett szétreszeli valaki a körmét.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen azt én kihagytam, mert nincs ránőve a bőr a körmömre. És persze nem ész nélkül reszeltem, csak épphogy a tetejét, hogy matt legyen.

      Delete
    2. Ja, és én sem ész reszeltem szét a körmöm, hogy attól gyengült volna. Ahol lepattant a lakk, már ott érezhető volt, hogy puha alatt, mint a papír. :(

      Delete
  5. Nálam a körömlakk olyan 4 napig tuti jól bírja/bírta, de bármilyen (profi által készített) gél lakk is csak 7-napig volt okés, ami nem volt nagy különbség, csak lóvéban..
    Végül maradt a pici épített zselé -bár vastag és jó minőségű a saját körmöm is, de rohadtul utálok vele foglalkozni :-(

    ReplyDelete
  6. Szia!

    tudom, nem ma írtad ezt a bejegyzést, de én csak most akadtam rá :) és nagyon örülök neki! :)
    azóta is géllakozod a körmöd? milyen "utántölteni"? úgy értem, ha elkezd lenőni, akkor hogyan kell pótolni?
    én most tervezek beszerezni egy készletet itthonra, úgyanabból a célból, mint amit te írtál :)
    köszi a segítséget!!

    ReplyDelete
  7. Ugyanaz a parfüm (és minden más) is másként viselkedik az embereken, a géllakknál is lehetnek eltérések… van akinek bírja a körme és van akinek nem. Én is sokmindent kipróbáltam már, nekem a Diamond Nails márkájú jött be a legjobban. Nekem valahogy adta magát az egész folyamat és - ha nem is elsőre - de már dícsérik a körmeimet nekem meg dagad a májam :D

    ReplyDelete
  8. Jövőhéten fogom kiprobálni a gél lakkozást. Remélem sikerül. Köszönöm az információkat.

    ReplyDelete