Júniusi kedvencek



Arc


Holika Holika Peach Girl BB krém – ebben a hónapban is csak ezt használtam, napozáshoz is, strandra is megfelelő a 37-es fényvédőfaktor miatt. Sajnos már kezdek kibarnulni belőle, kell egy sötétebbet rendelnem.

MAC Blot púder – kétség kívül a legjobb mattítópúderem, a 38 fokot már ő sem bírta, de szerintem nincs olyan, ami kiállta volna ezt a próbát.

Inkább csak bronzosítottam ebben a hónapban, amihez az essence óriásbronzerét vagy ezt a L'oreal Studio Secrets darbot használtam. Utóbbiban az ecset és a narancssárga pirosító legalább annyira szörnyű, mint amennyire a bronzosító része szuper.

Ajak


Catrice Colour Bomb és Bloody Red – ezt a két matt rúzst használtam legtöbbször, a Colour Bomb-ot talán kicsit többször, már meg is vettem belőle az utánpótlást, mert vészesen fogyni kezdett.

Szem


A szememre sokszor csak egy cicás tusvonal került, ehhez az essence géles tusa vált be legjobban.

Ha mégis spiráloztam, az Astor Big & Beautiful Boom-ja után nyúltam, elvileg nem vizálló, de simán kibírt egy-két úszkálást.

Köröm


Legtöbbet ez a szuper OPI lakk volt a körmeimen a Vintage Minnie mouse kollekcióból. A lakk a hihetetlen cuki If You Moust, You Moust névre hallgat. (teszt később)

Test 


A Hawaiian Tropic 50-es naptejét használtam mindennap, isteni kókuszos illata van és remekül hidratál.




A képen láthattok még egy fekete flakont is, ez egy teljesen egyszerű, fodrászkellékesben beszerezhető fújós üveg, amibe indulás előtt hideg vizet töltök és ezzel fújkálom magam, amikor már elviselhetetlen a hőség. Ízlés szerint lehet illatos-tani is illóolajokkal, én legközelebb citromos vagy mentás verziót készítek, ezek még jobban hűsítenek, mint a sima víz.

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a kánikulában?


6 megjegyzés:

  1. Citromos illóolajat nem szabad használni ha napfényre mész vagy huzamosabb ideig tartózkodsz a napon :) Az illóolajok nagy része fotoallergén, fényérzékenyítő, azaz UV sugárzás hatására vagy allergiát, vagy égést, vagy maradandó májfoltokat okozhat. A citrusfélékre és a fűszerolajokra ez kimondottan jellemző. Ezeket kell kerülni :

    bergamott
    citrom
    narancs
    zöldcitrom
    grapefruit
    citromkóró
    kömény
    angyalgyökér

    Ezeket pedig nyugodtan használhatod:

    levendula
    rózsafa
    rózsa
    kókusz
    jázmin
    hársfavirág
    menta
    szantál
    vetiver
    verbéna

    :) bocsi hogy belekotyogtam csak hátha más is olvassa, mert olyan ésszerű lenne friss citrusos illatokat használni a nagy melegben, de sajnos nem szabad :) de a menta mehet!
    Egyébként én is ilyen flakonnal rohangálok :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rita, köszi szépen, ez nagyon hasznos volt! akkor marad a menta, az úgyis jól frissít;)

      Delete
  2. A Revoltaire rúzsok nekem is nagy kedvenceim.:)
    Nekem nem fogy olyan látványosan, mert azért máshoz is nyúlok, de mindig agyalok azon, hogy beszerezzem most 6-700ért kilistázva, mert ha meg elfogy akkor bánhatom..:( És a végén használni se merem majd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is 750-ért szereztem be a másodikat:))

      Delete
  3. A naptejet már sok blogon láttam, biztos jó, ideje kipróbálnom. :)
    Ha gondolod, nézz be hozzám is: http://roseballerina.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  4. Szia! :)
    De jó, hogy idetaláltam! Már régen is ismertem a blogodat és követtelek is, most újra itt vagyok és feliratkoztam ismét! :)
    Ez az OPI lakk egyszerűen fantasztikus! Már most beleszerettem! Nagyon jó kis összeállítás lett, ha van kedved, kukkants be hozzám, és tölt el néhány kellemes percet! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    ReplyDelete