Holika Holika Peach Girl BB krém - teszt

Még nem írtam nektek az aktuális kedvenc BB krémemről, de most elérkezettnek éreztem az időt, ugyanis kb. 2 hónapja szinte mindig ezt használom.




A csomagolása szerintem nagyon édes, egy rózsaszín papírdobozban érkezik és a krém tubusán is ez a design köszön vissza. A kupakot felnyitva nem a krémet találjuk, hanem egy mini tükröt és egy krémpirosítót/ajakszínezőt. Pirosítóként használva kicsit zsíros hatású, szájon pedig szárít, így én ezt a részét nem is használom. A krémet a kupakot lecsavarja érjük el.



A krém 2 árnyalatban kapható, az enyém a világosabb, de télen - amikor rendeltem - még így is sötét volt nekem, mostanra azonban már hozzábarnultam és tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz. Az árnyalat egy picit világosabb a Missha Perfect Cover #23-nál.



A fedése erős közepes, akinek nagyobb bőrhibái, hegei vannak, azoknak ez kevés lehet, illetve korrektort használva jó lehet.




Az illata elég erős és - meglepő módon - barackos, de felvitel után enyhül, és bár az elején kellemetlennek éreztem, mostanra egészen megkedveltem.

A krémben az az érdekes, hogy mikor felkenem, érzem, hogy egy testesebb, jó hidratáló hatású krém van rajtam, és a kombinált bőrömet mégis ez tartja a legtovább mattan. SPF37-et tartalmaz, én napozáshoz is használtam és nem lett tőle csúnya a bőröm, mint amikor más alapozó maradt rajtam strandolásnál.

Ti milyen BB krémet használtok nyárra?


Ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékra!

8 megjegyzés:

  1. Hol lehet kapni? Felkeltette az érdeklődésem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebayrol rendeltem, itthon sajnos sehol:) megadjam a linket?

      Delete
    2. Ja, igy mar eszembe jutott, ebay :)

      Delete
  2. De aranyos, hogy meg ilyen kis ajakfeny is van hozza! Pont valamelyik nap lattam egy webshopban (talan bornprettystore?), es fel is keltette az erdeklodesem, de jo, hogy irtal tesztet! :)

    ReplyDelete
  3. Én kérnék ebay linket, ha lehet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én tőle rendeltem, most mindkét árnyalat akciós:))

      01-es kb. $13:
      http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Peach-Girl-BB-Cream-SPF37-PA-01-RUBYRUBYSHOP-/330761068991?pt=US_Makeup_Face&hash=item4d02e561bf

      02-es kb $9:
      http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Peach-Girl-BB-Cream-SPF37-PA-02-/320660082519?pt=US_Makeup_Face&hash=item4aa8d48f57

      Delete