essence Ready for Boarding krémpirosítók

Amikor először megláttam a Rossmann polcain az új limitált essence kollekciót, nem vittem haza semmit. De csak nem hagyott nyugodni ez a 2 krémpirosító, így pár nappal később visszamentem értük. És milyen jól tettem!



2 szín található meg a kollekcióban, egy korallrózsaszín és egy ütős neonpink. Ez utóbbival óvatosan kell bánni, mert könnyedén bohócot csinálhatunk magunkból - egyébként mindkét szín nagyon pigmentált.




Állaga kicsit zsíros, leginkább a NYX krémpirosítójához hasonlít, ezért púderrel mindenképp mattítsuk - ez egyébként ebben a melegben a fixálás miatt is nagyon fontos.



Felvinni egy duo-fibre ecsettel szeretem a legjobban, nekem kézzel sose sikerült egyenletesen eloszlatni a krémpirosítókat.

Ez a termék elvileg kétfunkciós, tehát ajakszínezőként is funkcionál, én bevallom így még nem használtam, ezért erről nem tudok nyilatkozni.

Az ára 799 Ft. volt és megtaláljátok a Rossmannokban korlátozott ideig.

Összességében nagyon elégedett vagyok velük, ár-érték arányban kitűnő krémpirosítók!

Ti megvettétek valamelyik színt?

Ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékra! Katt a képre!

11 megjegyzés:

  1. Nem. Annyira nagyon, nagyon erősnek tűnnek, hogy nem merek kísérletezni velük.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedig a vilagosabbal magyon termeszetes hatast is el tudnal erni :))

      Delete
  2. Én a pinkebbet vettem meg, bevallom, hogy szájra használva, bár nem hidratál, nagyon szeretem.
    Itt írtam is róla:
    http://makeupsminkandstuff.blogspot.hu/2012/07/mac-hasonmas-essence-ready-for-boarding.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. En is tervezem kiprobalni, inkabb a pinket tudom szajon elkepzelni en is :)

      Delete
  3. én a világosabbat vettem meg pont most, és már épül a bratyiviszon köztünk! imádom a színét és szájon is gyönyörű!:)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ma néztem a világosabbat, nagyon tetszett, de végül nem vettem meg. Viszont ha még egyszer összefutunk, akkor azt Iseni jelnek veszem, hogy nagyon szeretne az enyém lenni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pont ma lattam, hogy azt mar elkapkodtak par helyen, ugyhogy siess:))

      Delete
  6. Nagyon szép a színük. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    ReplyDelete