Catrice - Lobster Love

Annyira megkedveltem a Catrice rúzsait, hogy már-már mániákusan szerzem be az újabb és újabb darabokat, éppen ezért múltkor megálljt parancsoltam magamnak, de mit tehet az ember ha 599 Ft.-ért csücsül a polcon egy gyönyörűszép neon-piros árnyalat egy csipetnyi korallal? Hát persze, hogy megveszi.


A rúzs az Ultimate Colour családba tartozik - én ezt személy szerint jobban kedvelem, mint az Ultimate Shine-t, kevésbé hajlamos elfolyni és nincs annyira telinyomva csillámmal sem. Ez a szín szinte világít az ajkakon, főleg barna bőrrel, de még az én hófehérke kinézetemmel is igen feltűnő szín. Ez az a árnyalat, amit a korallos beütése miatt nyáron, a pirosas miatt pedig ősszel és télen is bátran hordhatunk, így egy időtálló darabbal találjuk magunkat szembe a polc előtt hezitálva, és ez lehet az utolsó érv, ami a megvétel irányába dönti a mérleget.



A rúzs tartósság és állag tekintetében a szokásos Catrice minőséget képviseli, panaszra nincs okunk. Én mindenkit arra biztatok, hogy szerezzen be egy ilyen vagy ehhez hasonló árnyalatot a nyárra, ha még nem tette volna, mert a legegyszerűbb "csak-felkapok-valamit" öltözetet is elegánssá és divatossá tudja változtatni!  
Lobster Love
Nektek melyik a kedvenc élénk rúzsotok a nyárra? Beszerzitek ezt az árnyalatot? Van kedvenc Catrice rúzsotok?

5 megjegyzés:

  1. Jajjjj hát ez nagyon szép!
    Bár nekem nem az igazi a szín (sok rajtam), de nagyon tetszik másokon.
    Én inkább a natúr árnyalatokat viselem magamon, vagy a rózsaszínes színeket.

    ReplyDelete
  2. Tényleg nagyon szép szín. A Catrice rúzsok nekem is nagy kedvenceim.:) Sajnos én ilyen erőteljes piros árnyalatot nem merek utcára feltenni, csak a nude vagy a rózsaszínes árnyalatokat merem használni. Nyáron pedig inkább szájfényeket használok, azt jobban elviselem magamon a nagy melegben.

    ReplyDelete
  3. Lányok, ne féljetek ezektől színektől! De ha mégis idegenkedtek, akkor az ujjbegyetekkel lágyan ütögessétek fel az ajkaitokra, látszódni fog a szín, de mégis sokkal visszafogottabb lesz, mintha élesben kentétek volna fel :)

    ReplyDelete
  4. Nekem csupán egy olyan kérdésem lenne, hogy hol és kb milyen árfekvésbe szerezted be? :) Iszonyú jó [ahogy az egész blog]!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rossmannban most akciósan 600 Ft, mert kifuto arnyalat, a keszlet erejeig! (Eredetileg 1150Ft egy Catrice ruzs)
      Koszi, ez nagyon jol esik!:))

      Delete