Májusi kedvencek

A vizsgáim miatt kicsit megkésve, de itt vannak a májusban legtöbbet használt kenceficéim.






Száj
A nagy melegben csak minimális sminket tettem fel a szememre inkább egy-egy élénk rúzzsal dobtam fel az arcom.



Catrice
Ulitmate Shine 200 Get The Nudespaper! - igazi mindennapi szín, rózsaszínes nude, nem folyik el, tartós.
Ultimate Shine 110 Shy Flamingo - rózsaszínes barackszín, kis narancsos beütéssel és sajnos sok sok ezüst csillámmal.
Ultimate Shine 210 Kiss Kiss Hibiskiss - gyönyörű neon rózsaszín, hajlamos kicsit elmászni.
Ulitmate Colour 210 Pinkadilly Circus - élénk rózszaszín.
Ulitmate Colour 110 Pink Me Up! - sötétebb cseresznyepiros.
Ulitmate Colour 120 Call The Ambulance - narancsos piros csillámokkal.
Ulitmate Colour 060 Oh, Juicy! - lakk finisű neon narancs.
Revoltaire Velvet Matt C01 Colour Bomb - matt finisű élénk korall, kiemeli a száraz részeket a szánkon és hajlamos a ráncokba beleülni néhány óra után.

Chanel Honolulu és Chanel Stresa - itt írtam már róluk bővebben és swatch-okat is találtok.

B-J: Call the ambulance, Pink Me Up, Pinkadilly Circus, Kiss Kiss Hibiskiss, Shy Flamingo, Get the Nudespaper!, Colour Bomb, Oh, Juicy!


Szem
Az élénk rúzsokhoz általában a Naked2-vel csináltam natúr sminket.



Arc



Az arcápolási rutinomban 2 új termék is megjelent, az egyik az Yves Rocher Culture Bio éjszaki krémje, ami a kombinált de mostanában inkább száraz bőrömet nagyon szépen rendbe tette, eltűntek a patijaim, egységesebb lett a bőrképem és nem mellesleg nagyon jól hidratál.
A másik új termék egy BB krém, amit még télen rendeltem, de akkor túl sötét volt. Most viszont, hogy kicsit megkapott a nap már tökéletes. Ez a Holika Holika Peach Girl nevű BB krémje, ami SPF37-tel véd a káros napsugarak ellen és szépen mattít anélkül, hogy kiszárítaná a bőröm. Fedését a közepes kategóriába tenném. Pirosítóból a tavaly nyáron vásárolt MAC Semi Precious Rose Quartz-ot használtam legtöbbször, és bár az egy év alatt nagyon sokszor használtam alig látszik rajta a fogyás.



Ti miket használtatok legtöbbet májusban? Esetleg van amit ezek közül? :)

0 megjegyzés:

Post a Comment