Chanel Aqualumiere rúzsok - Honolulu & Stressa

A Hello Monday-től rendeltem nemrég ezt a két Chanel rúzst, egyet korall színben egyet pedig pinkben. A rendeléssel minden rendben volt, én személyesen vettem át a Szépvölgyi úti raktárukban, ahol nagyon kedvesek voltak, körül lehet nézni, és rendelés nélkül is tudtok vásárolni. Teszter sajnos semmiből nem volt.






A rúzsok az Aqualumiere családba tartoznak, ezek nem adnak erős fedést, csak egy kis színt, de cserébe jól hidratálnak, nem nehezítik el az ajkakat, olyan érzés, mintha csak egy ajakápolót viselnék. Éppen ezért a tartósságuk sajnos csak átlagos, de ezeket öröm elővenni és újrakenni. :)

A két szín, amit választottam a  Honolulu (korallos-narancs) és a Stressa (jeges pink).



B-J: Honolulu, Stressa

B-J: Honolulu, Stressa

B-J: Honolulu, Stressa


Illatuk csak nagyon közelről szagolva van, de sem felvitel közben, sem pedig utána nem érződik.

A rúzsok csomagolása abszolút rendben van, nagyon elegáns, letisztult és minőségi, ahogy azt egy Chanel rúzstól el is várhatjuk.



A rúzsokat én kettes csomagban vásároltam 2790 Ft-ért, eredeti áruk 8000 Ft. körül lehet.

F-L: Honolulu, Stressa


Összességében én nagyon ajánlom ezeket a rúzsokat, főleg ennyi pénzért. Eredeti áron nem biztos, hogy megvenném őket.

Nektek van Chanel rúzsotok? Rendeltetek már a Hello Monday-től? :)

2 megjegyzés:

  1. Hú de jó, hogy írtál róla, már én is fontolgattam, hogy elmegyek és körülnézek. Amúgy hogy kell elképzelni? Egy kis lakás, vagy raktárhelység ahova kell menni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy családi ház féleség emeletén van, egy szoba az egész, körbe polcok meg asztalok és azon vannak a dolgok:) Szépvölgyi út 3, de csak szerdán vannak ott!

      Delete