Max Factor Calorie 2000 - Az első göndörítő spirálom

Korábban még soha nem használtam göndörítő spirált, inkább a hosszabbító, dúsító hatást kerestem bennük. Nem is indult felhőtlenül a kapcsolatunk, eleinte nem tetszett a végeredmény, de éreztem, hogy idővel többet is ki tudok majd belőle hozni.  Egyébként a legtöbb spirállal így vagyok, hogy a használat megkezdése után 2-3 héttel tetszik legjobban, amikor már kicsit száradt a festék, és nem vesz fel túl sokat a kefe.



Én ezt a spirált egyértelműen a hétköznapokra ajánlom, szép, ívelt, hosszú pillákat varázsol, de estére másikért nyúlok, nekem hiányzik a dúsítás. Munkába, iskolába, visszafogott sminkekhez tökéletes, sőt én még úgy is viseltem, hogy semmi más smink nem volt rajtam, és nagyon természetes hatású volt, a szépen ívelt pillák feldobták a natúr arcom.

A göndörítő spirálon kívül még sima és vízálló változata is kapható lesz a drogériákban február végétől, 2999Ft-ért.

Nem hoztam előtte-után képeket, mert egyszerűen nem tudtam hitelesen lefotózni az eredményt, de több blogon láthattok ilyeneket.

Rajtam is hasonló eredménye volt

Összességében jó minőségű szempillaspirálnak tartom, mint az összes Max Factor spirált, és nyárra be fogom szerezni a vízálló változatot, mert a vízpartra szerintem pont ezt a természetes hatás való.

0 megjegyzés:

Post a Comment