NYX krémpirosító - Rose Petal

Egy újabb krémpirosítót mutatok meg nektek, ezúttal a NYX Rouge Cream Blush Rose Petal nevű árnyalatát. Ezt sajnos a Müller nem árusítja, de a CherryCulture-ről vagy az eBay-ről ti is be tudjátok szerezni. Én az eBay-en vettem, és postaköltséggel együtt $7.8-t (~1500 Ft.) fizettem érte. Szerintem a CC-ről csak akkor éri meg rendelni, ha több dolgot veszünk, és éppen akciójuk van, mert a postaköltség irreálisan magas. Az eladó egy béleletlen borítékban küldte, és sajnos nem tekerte be eléggé buborékos fóliába, szóval a szállítás közben elrepedt az átlátszó műanyag fedele. Kicsit bele is nyomódott a festékbe, de szerencsére össze lehetett még ragasztani, így nem fog kiszáradni. Az eladó nagyon rendes volt, felajánlotta, hogy visszautalja a pénzt vagy küld egy új terméket - én az utóbbit választottam, ezt majd közületek fogja valaki megkapni (remélem sértetlenül ideér).

szegényke így érkezett :(
 A tesztért és swatch-okért katt a továbbra!
A szín maga egy piszkos rózsaszín, nagyon szépen pigmentált. Illata szerencsére nincsen. A tartósságával is meg vagyok elégedve, egész nap kitartott. A Max Factor krémpirosítóival összehasonlítva, ez kevésbé hagy olajos-zsíros érzetet maga után, jobban ajánlanám a kombinált/zsíros bőrrel rendelkezőknek. Nekem púder nélkül sem fényesedett ki az arcom.

NYX Rouge Cream Blush - Rose Petal

Ebben a bejegyzésben megnézhetitek, hogy mutat arcon.
Egyébként ez az első NYX termékem (de biztos nem az utolsó),  nagyon meg vagyok vele elégedve.

Nektek van NXY krémpirosítótok? Melyik árnyalat?

4 megjegyzés:

  1. Ugyanez a szín van meg nekem is a NYX krémpirosítói közül, de én valamiért nem nagyon használom, valahogy nem vagyok megelégedve a tartósságával. Bár ezek után, lehet, hogy még nem adom fel. :)

    ReplyDelete
  2. próbáld meg púderrel fixálni, hátha úgy jobb lesz ! :)

    ReplyDelete
  3. szegényke, hogy összetört. :(
    én CC-ről rendeltem és abszolút rendben megérkezett, bár elég drága volt a postaköltség. amúgy nekem a Tea Rose és a Glow van meg, amiket összekeverve hasonló színt kapunk, úgyhogy szerencse, hogy ezt már nem vettem meg, pedig szemeztem vele. :)

    ReplyDelete
  4. Én is gondolkoztam pont ezeken az árnyalatokon, de úgy gondoltam, hogy az arcon úgysem olyan szembetűnő az árnyalatkülönbség:) Hát igen CC-n elég magas a postaköltség, ezért 1-2 terméknél jobban megéri az eBay :)

    ReplyDelete