Áprilisi kedvencek





  • Alverde pirosító - 05 Pastell Rose - Tudom, hogy sokan nem szeretitek az Alverde termékeit, de nekem eddig minden bevált, amit tőlük vettem. Ez a pirosító is nagyon szép természetes pírt varázsol az arcra, ebben a hónapban nappali sminkhez legtöbbször ezt viseltem.
  • E.L.F. Studio Golden Bronzer - nem hittem volna, hogy találok olyan bronzosítót, ami jól mutat fehér bőrön, de így lett! A tesztben már írtam, hogy egy nagyon szép fényt ad az arcnak, ami önmagában is jól mutat, de bármelyik pirosítót is feldobja!
  • Max Factor False Lash Effect Fusion szempillaspirál - amióta megkaptam, mindennap ezt használtam - ez szerintem mindent elmond.
  • Catrice Absolute Eye Color - 040 Never Let Me Go! - az utóbbi időben mindig ezzel készítettem egy barnás, füstös szemsminket nappalra.
  • Bare Minerals liner shadow - Coffee Bean - ez a termék nem csak most lett a kedvencem, már évek óta használom szinte minden nap (sajnos fogyóban is van). Ez egy sötétbarna por állagú szemkihúzó (nem utolsó sorban természetes alapanyagokból), amit én pár csepp vízzel keverve egy tusecset segítségével viszek fel.
  • Catrice Ultimate Nudes - 050 Moulin Rouge Light körömlakk - ezt már tegnap megmutattam nektek, teszttel együtt.


Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? :)

0 megjegyzés:

Post a Comment